Gumik
A Pirelli is izgatottan várja az idei szezont
Az F1 hivatalos abroncsbeszállítója egyelőre átmeneti autókkal tudta tesztelni az idei évre tervezett termékeit, ezért nem meglepő, ha ők is kezüket dörzsölgetik az első tesztek közeledtével.
részletekAszfaltfűtést akarnak a Paul Ricard-on
Egyedülálló megoldással szeretné segíteni a csapatokat és a Pirellit a dél-franciaországi pálya, amely 2018-tól már versenyhétvége keretein belül is vendégül fogja látni az F1 mezőnyét.
részletek2018-ban is új gumik várhatják a csapatokat
Az F1 hivatalos gumibeszállítója, a Pirelli átmeneti autókkal tesztelhette 2017-es abroncsait, jövőre viszont aktuális modellekkel kísérletezhet majd, amely újfent eltérő összetételű gumikat eredményezhet 2018-ra.
részletekJövőre is használhatatlanok lesznek az esős Pirellik?
Különösen a Brazil Nagydíjon vált egyértelművé, hogy az esőgumik fabatkát sem érnek - egy korábbi F1-es mérnök azonban rávilágított, egy másik gyártónál is előfordult már hasonló.
részletekÖt helyett három másodperc gyorsulás várható
A Pirelli Abu Dhabiban megmutatta a nyilvánosságnak jövő évi, szélesebb abroncsait. A cég véleménye szerint öt szekundum gyorsulás legfeljebb 2015-höz képes következik be.
részletek„A Pirelli esőgumijainak van hová fejlődniük”
A 2017-es F1-es szezonra történő készülés egyik kényes eleme az abroncsok felkészítése, a Red Bull csapatfőnöke szerint éppen a Brazil Nagydíj világított rá, mennyire fontos az esőgimik fejlesztése.
részletek„A régi esős gumikkal nem volt ennyi baj”
A Brazil Nagydíj megmutatta, hogy a versenyzők valóban küszködtek az esőre alkalmatos Pirellikkel. Raikkönen van a fenti véleményen, és a mostani abroncsokat vetette össze a pár évvel ezelőttiekkel.
részletekA Mercedesnek eszébe jutott Kimi 2005-ös balesete
Lewis Hamilton egyes kanyarbeli elfékezése komolyabb volt a látottaknál - a Mercedes technikai igazgatója szerint valóban fennállt a lehetősége annak, hogy a brit F1-es autójának futóművel megadja magát.
részletek70 kört tett meg egyetlen szett abroncson
Meglepően hosszú etapokat teljesítettek Mexikóvárosban az F1-esek: a legszembetűnőbb talán Sebastian Vettel 32 köre volt lágy abroncsokon, pedig egy másik versenyző 71-ből 70 kört tett meg egy szetten…
részletekA Red Bullé a nyerő stratégia Mexikóban?
Az energiaitalosok ismét eltérő taktikával próbálkoztak az F1-es Mexikói Nagydíj időmérőjén a Mercedesekhez képest: a csapatfőnök úgy véli, alaposan megizzaszthatják a világbajnok istálló pilótáit.
részletekBrawn mit sem sejtett a Ferrari vétójogáról
Csak a kétezres évek végén derült ki, hogy a maranellói F1-es istállónak beleszólása van a szabályok alakulásába - az egykori mérnök új könyvében emlékezett vissza az időszakra.
részletekA Pirelli kissé tart az USA Nagydíjtól
Az olasz abroncsgyártó azzal fog szembesülni az austini F1-es pályára érkezve, hogy a tavalyi esőzések miatt alig rendelkeznek kézzelfogható adatokkal a száraz pályás gumikat illetően.
részletek