DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2025. április 20. vasárnap

Gumik

A Pirelli kissé tart az USA Nagydíjtól

Az olasz abroncsgyártó azzal fog szembesülni az austini F1-es pályára érkezve, hogy a tavalyi esőzések miatt alig rendelkeznek kézzelfogható adatokkal a száraz pályás gumikat illetően.

részletek

A Pirelli és a Red Bull Abu Dhabiban tesztelt

Mozgalmas hetet zárt az olasz gumigyártó, hiszen a hét elején a Mercedes, a hét végén pedig a Red Bull segítségével próbálgatták a 2017-re tervezett abroncsokat - az energiaitalosok gyakorlása sokkal jobban sikerült, mint a világbajnok alakulaté.

részletek

Rosberg is pályára vitte a 2017-es Pirelliket

Három nappal azt követően, hogy fölényes győzelmet aratott Japánban, Nico Rosberg már Barcelonában rótta a köröket, hogy minél jobban megismerje az olaszok 2017-re szánt F1-es abroncsait.

részletek

A Pirelli elárulta, mi jelent számukra nehézséget

Az olasz gumigyártó már három csapattal - Ferrari, Red Bull Mercedes - is kipróbálta 2017-es abroncsait, de Paul Hembery szerint egy fontos tényezőt nagyon nehéz visszaadni a hibrid autókkal.

részletek

A Mercedes is kipróbálta a 2017-es Pirelliket

A brackley-iek harmadik csapatként kezdték meg a 2017-re tervezett, szélesebb abroncsok tesztelését - a 2015-ös autó módosított változatát Pascal Wehrlein vitte pályára a Paul Ricard-on.

részletek

Ekkor jöhet a biztonságosabb Pirelli

Miután a spái szabadedzésen kipróbálták őket, a Pirelli javaslata alapján a Nemzetközi Automobil Szövetség eldöntötte, mikortól engedélyezi az olaszok biztonságosabb F1-es abroncsait.

részletek

Massa nincs kibékülve a magas guminyomással

A Williams csapnivaló pénteket zárt, hiszen mindössze egyszer tudtak beférkőzni a legjobb tíz közé az F1-es Belga Nagydíj szabadedzésein, még délelőtt, Valtteri Bottas révén - Felipe Massa a gumikra panaszkodott.

részletek

A Pirelli azt kapta a tesztektől, amit várt

Bár az olasz gumigyártó csak két gyakorláson van túl 2017-es abroncsaival, már látják is az alagút végét, sőt a csapatok adatai is hasonlüóak Fiorano és Mugello után.

részletek

A gumik hibásak az esős versenyek haláláért?

Egy ideje megszokhattuk, hogy szakadó esőben, vagy pályán álló víz esetén nem láthatunk száguldani F1-es autókat - bár a biztonsági autós rajtot eltörölték, kérdés, miért gyártanak esőgumikat?

részletek

Mit hozhatnak a 2017-es szabályváltozások?

Az idény csaknem fele még hátravan, de a szünetet kihasználva a következő évre tekintünk előre. Autók kinézete, gyorsulás, előzések, gumik és motor – ezen szempontokat vesszük sorra a Sky Sports cikke alapján.

részletek

A csapatok a Pirellire hagyják a gumiválasztást

Legalábbis a szezon elején - ugyanis az első tengerentúli futamokon használt keverékeket már akkor ki kellene jelölniük az F1-es csapatoknak, amikor egy métert sem tettek az új autóikkal.

részletek

A Pirellinél véget ért a 2016-os szezon

Legalábbis ami a hátralevő versenyeken elérhető gumikínálatot illeti: ezúttal az olasz cég nem vesződött, és egyszerre hozta nyilvánosságra az utolsó, Brazíliában és Abu Dhabiban elérhető opciókat.

részletek