A Formula–1 a 2014-es szezontól kezdve vezette be az állandó rajtszámok rendszerét, azaz a korábbiaktól eltérően a versenyzők nem az előző évi világbajnoki helyezés alapján kaptak rajtszámot az adott szezonra, hanem kiválaszthatták saját számukat, melyet teljes karrierjük során viselnek. A legmagasabb lehetőség a 99-es, és csupán két számot nem lehet választani, a világbajnoki címvédőnek fenntartott 1-est, valamint a tragikus balesetben elhunyt Jules Bianchi 17-es rajtszámát.
A 2025-ös szezonban öt újonc csatlakozik a mezőnyhöz, akiknek új állandó száma lesz – az idén beugró Oliver Bearman és az Abu Dhabiban debütáló Jack Doohan még nem használhatta állandó számát. Közülük hárman is olyan állandó számot választottak, amelyet korábban egy világbajnok viselt: Gabriel Bortoleto az ötöst (Sebastian Vettel), Jack Doohan a hetest (Kimi Raikkönen), az utolsóként bejelentett újonc, Isack Hadjar pedig a hatost, Nico Rosberg egykori számát.
Andrea Kimi Antonelli jövőre 12-essel szerepel majd, amelyet Doohan is szeretett volna magának, sőt ha minden igaz, Franco Colapinto is erre a számra vágyott volna. A 12-est szintén „bajnoki” indokkal választotta az olasz, hiszen Ayrton Senna ezzel a számmal nyerte első címét 1988-ban, míg Oliver Bearman egykor maga is versenyzéssel próbálkozó édesapja számát, a 87-est hozza be az F1-be.
Továbbra sem választotta senki sem a 15-öst, mely a nullát leszámítva a legalacsonyabb szám, amelyre senki sem csapott le 2014 óta, sőt ez az egyetlen 1 és 28 között, mely senki autóján nem szerepelt az állandó számok bevezetése óta. A legkevésbé népszerű tízes a hatvanasok tábora, hiszen George Russell az egyetlen, aki innen választott, a 66 pedig az egyetlen a két azonos számjegyből álló számok közül, mely idáig nem kellett senkinek.
Az idei választásokkal együtt összesen már 14 szám van, melyet egynél többen viseltek, de most először fordul elő, hogy egy szám harmadszor is gazdára lel – ez abból is fakad, hogy egy számot csak akkor lehet újra választani, ha előző viselője az előző két szezonban nem szerepelt az F1-ben. Az Isack Hadjar autójára felkerülő 6-os, mely Nico Rosberg és Nicholas Latifi száma volt, csak egyszer, 2019-ben nem talált gazdára, amikor szabadon választható volt.
Az idei mezőnyben a legmagasabb rajtszám Bearman 87-ese lesz, de az elmúlt tíz évben jó néhány versenyző szerepelt ennél magasabb számmal. Rio Haryanto és Robert Kubica a 88-ast, Jack Aitken egyetlen futamán a 89-est, Pascal Wehrlein a 94-est, Robert Merhi a 98-ast, Adrian Sutil és Antonio Giovinazzi pedig a 99-est választotta saját számának.
A már használt számok közül az idei újoncok számára elérhető lett volna a 8-as, a 9-es,a 13-as, a 19-es, a 25-ös, a 26-os, a 28-as, a 35-ös, a 47-es, az 53-as, a 88-as, a 89-es, a 94-es, a 98-as és a 99-es, míg ezekhez 2026-ban „csatlakozik” Nyck de Vries (és Esteban Gutierrez) korábbi száma, a 21-es.