Pirelli
A gumik érdekében több tesztre lenne szükség
Tovább csökkenti az F1 a tesztnapok számát a 2016-os szezonban, a Pirelli azonban tiltakozik a döntés ellen. A csapatok hamarabb kopó gumikat kérnek tőlük, ehhez pedig szükségük lesz információgyűjtésre.
részletek"Gumiháború? Ordítanánk az örömtől!"
A Michelin továbbra is azért harcol, hogy 2017-től két gyumigyártó lássa el egyszerre a csapatokat - a franciák szerint nem ugranának meg a költségek olyan mértékben, amitől sokan félnek.
részletekPirelli: A méret a lényeg?
Paul Hembery, a gumigyártó sportigazgatója szerint mindegy, hogy az F1-es autók 13, vagy 18 colos gumikon feszülnek egymásnak - sokkal látványosabb, ha a gumik méretét növelnék.
részletekJövő évi gumikat is kipróbáltak a teszten
A Pirelli igen hasznosnak ítélte meg az Osztrák Nagydíj utáni F1-es tesztet, amelyen a Ferrari, Mercedes és Toro Rosso a cég 2016-os abroncsait tette fel autóira.
részletekKisorsoltuk a Pirelli játékának nyertesét
Olvasóink a Pirelli jóvoltából egy nyereményjáték keretében kelhettek versenyre azért a 2 darab VIP-jegyért, amelynek köszönhetően egy szerencsés nyertes párjával belépést nyer a hungaroringi Ferrari Racing Days-re.
részletekRicciardo ötvenkörös első etapot futott
A Pirelli abroncsai megfelelően tették a dolgukat az osztrák F1-es futamon, ahol a korai safety car-szakaszt követően egyértelműen az egy kiállásos taktika bizonyult a legjobbnak.
részletekEgy vagy két kiállással számolnak a csapatok?
A Pirelli szerint nem kell biztosra venni, hogy a pilóták végig száraz időben körözhetnek, ellenkező esetben mindkét stratégia nyerő lehet az F1-es Osztrák Nagydíjon.
részletekKét gumigyártó verseng 2017-ért
Az F1 jelenlegi kizárólagos szállítója, a Pirelli maradni szeretne, a Michelin pedig pár napja benyújtotta pályázatát: rajtuk kívül mások nem jelentkeztek. A tervek egészen ellentétesek.
részletekKiszámíthatatlan hétvége állhat előttünk
Az F1 hivatalos gumiszállítója, a Pirelli összegezte az első nap tapasztalatait, s arra jutottak, hogy kiszámíthatatlan, mit hozhat az osztrák hétvége hátralévő része, különösen akkor, ha megjön az eső...
részletekMichelin: Legjobb lenne a Pirellivel versenyezni
A francia gumigyártó jelentkezett az F1 beszállítójának 2017-től fogva. Határon való versenyt ígérnek, felmerült a 20 colos felnik lehetősége, valamint nem riadnak vissza a gumiháború visszatérésétől sem.
részletekGumiháború! – a Michelin beadta pályázatát
Noha a gumiháború a szó szorosan vett értelmében nem tér vissza az F1-be, és továbbra is egy beszállító fogja kiszolgálni a teljes mezőnyt, ám kérdés, hogy melyik cég lesz az, mivel a Pirellinek kihívója akadt.
részletekAusztria: Hidegben egy, melegben két kiállás
A hétvégi F1-es futamra a Pirelli ismét a leglágyabb keverékeket viszi, de ahhoz, hogy két kiállást láthassunk, az időjárásra is szükség lesz, a Red Bull Ring ugyanis nem épp a gumipusztító pályák közé tartozik.
részletek