Pirelli
Azt hitte a Pirelli, többet gyorsul az F1
Még az Ausztrál Nagydíj után is pályacsúcsok megdőléséről beszéltek – a köridők azonban nem javultak jelentősen. Túl jó hátsó konstrukciót gyártottak, magyarázza ennek okát a Pirelli.
részletekNem lesz szabad gumiválasztás sem?
Úgy tűnik, egyre kevesebb fog megvalósulni a következő évekre beígért szabályváltoztatásokról: a tankolás visszatérése nem túl valószínű, és ábránd maradhat a szabad gumiválasztásból is.
részletekTöbb cserét? A Pirelli megteszi, amit tud
Ha az a cél, hogy több kerékcsere legyen, a Pirelli nem bánja: túl tartósak lettek az idei abroncsok, ám egyes pályákon van megoldás erre a „problémára”. Nem tesz jót az F1-nek az egycserés futam...
részletekÉs Hornernek mi nem tetszik a mai F1-ben?
A lavinát Fernando Alonso indította el, és azóta pilóták, ex-versenyzők és csapatfőnökök egész sora mondta el, szerintük mik azok az elemek a mai F1-ben, amelyek miatt a szurkolók elfordulnak a sportágtól.
részletekA Ferrarik gyorsabbak voltak a Mercedesnél
Változatos stratégiák jellemezték a hétvégi Kanadai Nagydíjat, az alacsony gumikopás ellenére egyesek egy, mások két kiállással oldották meg a futamot – derül ki az F1 abroncsszállítója, a Pirelli közleményéből.
részletekFájhat a stratégák feje: egy vagy két kiállás?
Az F1 hivatalos gumiszállítója, a Pirelli szerint az egy és a két kiállásos taktika is eredményes lehet Kanadában, s a változó hőmérsékletek sem könnyítik meg az ezzel kapcsolatos döntést...
részletekA Pirelli esős tesztet akar a Paul Ricardon
Az F1-es csapatok és a gumigyártó is azért harcolnak, hogy jövőre a vizes pályás abroncsokat is tesztelhessék, méghozzá mesterséges körülmények között, a franciaországi Paul Ricardon.
részletekA Pirelli szerint a Michelin csak blöfföl
Amíg a csapatok nem tudnak megegyezni a 2016-os gumiszabályról, hamarosan eldől, ki lesz az F1 hivatalos beszállítója 2017 után - a Pirelli szerint a Michelinnek nincs valós szándéka a visszatérésre.
részletekÚj gumiszabály: Egyelőre nincs egyetértés
Csapatonkénti eltérő gumiválasztás? Hat keverékből három egy hétvégére? Szabad kerékcsere rajt előtt? Joker-szabály? Kanadában mindez felmerült, ám nem egyeztek meg az F1-es csapatok.
részletekVilleneuve és Alonso háborút akar, a Red Bull békepárti
Természetesen modern értelemben vett háborúról beszélünk, jelen esetben az F1-es gumiháború újbóli bevezetésének kérdéséről. Lássunk két-két prominens véleményt pro és kontra.
részletekMégsem jönnek a nagyobb felnik az F1-be?
Az abroncsokat szállító Pirelli kételkedik benne, hogy az alacsonyprofilú gumik jelentik a sportág jövőjét. Nagyobb tömegük is amellett szól, hogy maradjanak a jól bevált kerekek.
részletekMi lehet a Force India titkos fegyvere?
Mármint a Silverstone-ban érkező VJM08B mellett, amitől szintén sokat várnak a Force Indiánál. VIjay Mallya elárulta, hogy más fegyverük is van az autón kívül a következő versenyekre.
részletek