DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. július 5. péntek

Pirelli

„Innovatív technológiát” ajánlott az F1-nek a Bridgestone

Először reagált publikusan a japán gumigyártó arra, hogy valóban pályáztak az F1-es visszatérésre, amely (egyelőre) nem történik meg a Pirelli maradásával.

részletek

Pirelli, 12 csapat, határok, Stroll dühe – keddi F1-es hírek

Bejelentették az F1 gumitenderének eredményét, továbbra is forrnak az indulatok Katar után, Verstappen a McLarennek hízelgett: kedd az F1-ben.

részletek

F1: Nincs terítéken a gumiháború visszahozatala

Stefano Domenicali elsősorban költséghatékonysági okokkal magyarázta mindezt – pedig a most hosszabbító Pirellinek nem lenne ellenére a versengés.

részletek

Hivatalos: A Pirelli marad az F1 gumiszállítója

Megtörtént a bejelentés, nem változik az F1 gumipartnerének kiléte: legalább 2027-ig a Pirelli marad a száguldó cirkusz beszállítója.

részletek

Hivatalos: 18 kört lehet menni ma egy szetten

Biztonsági okokból különleges szabályt hoztak az F1-es Katari Nagydíjra: a versenyzők legföljebb 18 kört tehetnek meg egy szett abroncson.

részletek

Gumiügy: A versenyzők is a hírekből tudták meg

Sainz és Russell a jobb kommunikációt sürgeti. Verstappen és Piastri bízik az FIA döntésében, a brit azonban úgy érzi: nem kellene kötelező három kiállást előírni az F1-es nagydíjra.

részletek

Gumigondok és bajnokavatás – szombati F1-es hírek

Problémák a gumikkal, Piastri nyerte a sprintet, Verstappen háromszoros bajnok, kifakadtak a csapatok az Andretti miatt: egy helyen a szombat fő hírei.

részletek

Pirelli: Túl gyors a tempó a rázóköveken, ez a probléma

Kevesebb mint egy órával a sprintszétlövés tervezett kezdési időpontja előtt rendkívüli sajtótájékoztatót tartott a Pirelli Katarban, miután gondok adódtak az abroncsokkal.

részletek

Botrány készül: gond van az abroncsokkal Katarban, később kezdődik a sprintszétlövés

A gumiabroncsok pénteki rutinszerű ellenőrzése során nem várt problémába ütközött a Pirelli, amely miatt később kezdődik a sprintszétlövés és a futamon is szokatlan változások lehetnek.

részletek

Miért nem lehet 100 százalékon menni az F1-ben?

Egyetlen rossz mozdulat, és a hátsó gumik azonnal tönkremennek, de ez nem a Pirelli hibája – erről beszélt Lando Norris az idei F1-es autók kapcsán.

részletek

Stratégiai előnyben Szingapúrban a Mercedes?

Egy körön a Ferrari volt a gyorsabb, de lehet, hogy egy előzetes gumitaktikai döntés az Ezüst Nyilak javára billentheti a mérleg nyelvét – igaz, a Pirelli kételkedik.

részletek

Jöhet a szuper-intermediate gumi az F1-be?

Érdekes ötletet dobott be a Pirelli az esetre, ha az F1-nek nem sikerülne javítani a látási viszonyokon esős körülmények között.

részletek