Pirelli
F1: Nincs terítéken a gumiháború visszahozatala
Stefano Domenicali elsősorban költséghatékonysági okokkal magyarázta mindezt – pedig a most hosszabbító Pirellinek nem lenne ellenére a versengés.
részletekHivatalos: A Pirelli marad az F1 gumiszállítója
Megtörtént a bejelentés, nem változik az F1 gumipartnerének kiléte: legalább 2027-ig a Pirelli marad a száguldó cirkusz beszállítója.
részletekHivatalos: 18 kört lehet menni ma egy szetten
Biztonsági okokból különleges szabályt hoztak az F1-es Katari Nagydíjra: a versenyzők legföljebb 18 kört tehetnek meg egy szett abroncson.
részletekGumiügy: A versenyzők is a hírekből tudták meg
Sainz és Russell a jobb kommunikációt sürgeti. Verstappen és Piastri bízik az FIA döntésében, a brit azonban úgy érzi: nem kellene kötelező három kiállást előírni az F1-es nagydíjra.
részletekGumigondok és bajnokavatás – szombati F1-es hírek
Problémák a gumikkal, Piastri nyerte a sprintet, Verstappen háromszoros bajnok, kifakadtak a csapatok az Andretti miatt: egy helyen a szombat fő hírei.
részletekPirelli: Túl gyors a tempó a rázóköveken, ez a probléma
Kevesebb mint egy órával a sprintszétlövés tervezett kezdési időpontja előtt rendkívüli sajtótájékoztatót tartott a Pirelli Katarban, miután gondok adódtak az abroncsokkal.
részletekBotrány készül: gond van az abroncsokkal Katarban, később kezdődik a sprintszétlövés
A gumiabroncsok pénteki rutinszerű ellenőrzése során nem várt problémába ütközött a Pirelli, amely miatt később kezdődik a sprintszétlövés és a futamon is szokatlan változások lehetnek.
részletekMiért nem lehet 100 százalékon menni az F1-ben?
Egyetlen rossz mozdulat, és a hátsó gumik azonnal tönkremennek, de ez nem a Pirelli hibája – erről beszélt Lando Norris az idei F1-es autók kapcsán.
részletekStratégiai előnyben Szingapúrban a Mercedes?
Egy körön a Ferrari volt a gyorsabb, de lehet, hogy egy előzetes gumitaktikai döntés az Ezüst Nyilak javára billentheti a mérleg nyelvét – igaz, a Pirelli kételkedik.
részletekJöhet a szuper-intermediate gumi az F1-be?
Érdekes ötletet dobott be a Pirelli az esetre, ha az F1-nek nem sikerülne javítani a látási viszonyokon esős körülmények között.
részletekA Pirelli is elismerte: használhatatlan az F1-es esőgumi
Mario Isola egyetért a versenyzőkkel, akik a Belga Nagydíjon rámutattak: pillanatnyilag csak a safety car mögött használják az esőgumikat.
részletekHétvégén jön a Pirelli új F1-es gumija: ezt kell tudni róla
A Brit Nagydíjon debütál a továbbfejlesztett abroncs: miért volt rá szükség és milyen változást jelent ez a specifikáció?
részletek