Vowles
Mercedes: Nem leszünk olyan jók Brazíliában, mint Mexikóban
James Vowles stratégiai igazgató szerint több tényező is közrejátszott abban, hogy Mexikóvárosban remekeltek, de ezek nem mindegye mondható el Interlagosról. A cél a konstruktőri ezüst.
részletekHatalmas erőhatás érte Hamiltont a becsapódáskor
A Mercedes stratégiai igazgatója, James Vowles elárulta, mekkora erőhatás érte Lewis Hamiltont, miután a Belga Nagydíj rajtjánál hatalmasat repült az Alonsóval való ütközését követően.
részletekGyengesége miatt tart a Hungaroringtől a Mercedes
A W13 kezdi felvenni a versenyt a nagycsapatokkal, ami a futam távját illeti – az egykörös tempó azonban továbbra is gyengéje. Emiatt nem számít a brit és francia teljesítmény megismétlésére a Magyar Nagydíjon James Vowles.
részletekMontreal után számít fejlődésre a Mercedes
James Vowles szerint az F1-es Kanadai Nagydíjon legfeljebb a különbséget csökkenthetik Bakuhoz képest, utána viszont a fejlesztéseik révén apránként megindulhatnak az élmezőny felé.
részletekMercedes: A delfinezés és pattogás nem ugyanaz
Szinonimaként használják a két kifejezést, James Vowles elmondása szerint azonban két eltérő jelenségről van szó. A Mercedes az év elején delfinezett, Monacóban és Bakuban viszont pattogott. Utóbbi a fájdalmasabb a versenyző számára.
részletekNem biztos a pattogás megszűnésében a Mercedes
Barcelonában nem kínozta őket a delfinezés, de James Vowles, az F1-es alakulat stratégiai igazgatója óvatos: ez eddig egyetlen versenyhétvégéréről volt elmondható az idei hatból.
részletekExtra szenzort cipelt magával Ausztráliában Hamilton
Egy normál évben eszébe sem jutott volna ehhez folyamodni a Mercedesnek, de a csapat stratégiai igazgatója szerint megérte bevállalni a plusz grammokat az extra információért cserébe.
részletekMercedes: Még mindig Bahrein volt a csúcs
James Vowles szerint hiába értek el jó eredményt Melbourne-ben, az első helyhez képest óriási volt a hátrányuk - továbbra is Bahreinben tűntek a leggyorsabbnak.
részletekMercedes: Verstappen csak találgatott a féktávon
James Vowles, az F1-es világbajnoki címvédő csapat vezető stratégája elárulta, hogyan tervezték a mexikói rajtot Valtteri Bottasszal és Lewis Hamiltonnal, s hogyan csúszott mindez félre.
részletekEzért ragaszkodik „pajtaajtó” hátsó szárnyához a Mercedes
A Mercedes elárulta azt, hogy miért nem selejtezi le a Christian Horner szerint „pajtaajtóra” hasonlító hátsó szárnyát egy sokkal vékonyabb, kevesebb légellenállásúra, mint amit a Red Bull is használ. Ezzel a brackley-i istálló növelné az egyenesekben való tempóját és így a futamgyőzelmekre is jobb esélyekkel pályázhatna.
részletekEzért volt Hamilton sokkal lassabb Bottasnál
A kerékcserénél történt malőr miatti kieséséig a finn egyértelműen jobb tempót diktált a monacói hétvégén hétszeres világbajnok kollégájánál – a Mercedesnél elmagyarázták ennek okát.
részletek„Nicónak ezer kör kellett, Lewisnak kettő”
A Mercedes vezető stratégája, James Vowles árult el érdekes részleteket arról, hogy miben rejlett Nico Rosberg igazi erőssége a Lewis Hamiltonnal közös F1-es szezonjaik során.
részletek