Tombazis
Nem csak a McLarennek kellett módosítania a hátsó szárnyán
Az FIA jelezte: a Szingapúrban kiadott új irányelvek mentén „két vagy három” csapat is változtatott a hátsó légterelőjén.
részletekFIA: „Nem létező történet” a Red Bull trükkje
Lezártnak tekinti a Red Bull trükkös eszközéről szóló történetet az FIA szakembere, aki úgy véli, hogy mindent megtettek annak érdekében, hogy ne lehessen több vádaskodás.
részletek„Nem érdemelték meg, hogy eltúlozzuk a dolgot” – az FIA a McLaren szárnyáról
Egyértelmű az FIA álláspontja: szabályos a McLaren „mini-DRS-es” hátsó szárnya, nem érdemel eltúlzott intézkedést a brit istálló ügye. A szakember szerint hamarabb is lehetett volna szólni.
részletek2026: Az FIA reagált az F1-es pilóták aggályaira
A bemutatott koncepció csak a kezdet, nem lesznek lassabbak az F2-es autóknál, sem veszélyesebbek a mostaniaknál, a súlyt pedig tovább csökkentik – reagált az FIA a 2026-os autókat illető aggodalmakra.
részletekFellépne az FIA a túl egyforma F1-es autók ellen
Hasonló színek, kevésbé felismerhető sisakok: a sportág vezérei megkülönböztethető autókat szeretnének – de nem szabályokkal kényszerítenék a csapatokat.
részletekKukázza az F1-es sárvédők ötletét az FIA
Két hete a Ferrari segítségével extrém verziót teszteltek, de az is kudarcot vallott: új megoldás kell az esős versenyek törlésének elkerülésére.
részletekAz FIA új „sárvédőjét” teszteli Fioranóban a Ferrari – fotók
A kereket a korábbinál jobban befedő megoldással kísérletezik az FIA – ezúttal a Scuderia van a segítségükre a saját tesztpályájukon.
részletekTávozik a technikai igazgató az FIA-tól
Elhagyja az FIA-t az együléses szériák technikai igazgatója, a tavaly kinevezett Tim Goss, aki feltehetően egy F1-es csapathoz kerülhet.
részletekBármikor ellenőrizné az F1-es gyárakat az FIA
A Szövetség célja, hogy olyan rendszert alakítsanak ki, hogy előzetes értesítés nélkül, gyakorlatilag bármikor azonnal ellenőrizhessék a csapatok központjait.
részletekIlyen F1-es autókat akar az FIA 2026-tól
Könnyebb autók, 16 colos gumik, és az előzések élvezhetőségének megreformálása: ezek a célok az újgenerációs F1-es technikákkal.
részletekMegoldhatatlan lehet az F1 vizes pályás problémája?
Ha a jövő évi teszt is sikertelennek bizonyul, új irányokat kereshet az FIA – és azt is tudják, hogy tökéletes megoldást aligha fognak találni a gondokra.
részletekFIA: Döntések és szabályozások – csütörtöki F1-es hírek
Wolff-ügy, fejlesztések, hidrogénhajtás, összedolgozó csapatok: több témában is döntött, illetve lépett az FIA a mai napon – ezek a csütörtöki nap legfontosabb F1-es hírei közé tartoznak.
részletek