Tombazis
Csak 2026-ban reagál a kiskapukra az FIA
Az FIA formulaautós részlegének igazgatója elismerte: nehezebbé vált az autók követése az F1-ben, de így sem várhatók változások a következő két szezonban.
részletekTeljesen zárt F1-es kereket tesztel az FIA
A „sárhányó” élesben kipróbált első verziója nem vált be: Nicolas Tombazisék legközelebb egy extrém változatot néznek meg. A vízpermet 40 százaléka származik a kerekektől.
részletek50 kilóval könnyebb F1-es autókat akar az FIA
A Szövetség együléses részlegének vezetője, Nikolas Tombazis szerint a cél, hogy jelentős diétára fogják az F1-es gépeket 2026-tól.
részletek„Nem jelentett különbséget” – elsőre nem vált a be az F1-es „sárhányó”
Az FIA közzétette az első képeket arról, milyen megoldással csökkentenék a felvert vízpermetet – a múlt heti teszt azonban nem bizonyult sikeresnek.
részletekEzekben a kérdésekben döntött az F1 Bizottság
Többek között a gumiabroncsok, a rádióüzenetek, a pénzügyi szabályzat és pályákat illető változtatások kerültek terítékre az F1 Bizottság idei első ülésén, melyre Londonban került sor kedden.
részletekÁtadja az F1 irányítását az FIA-elnök
Mohammed ben Sulayem kiszáll az F1 napi ügyeiből, Nikolas Tombazisnak átadva a stafétát – viszont az elnöki posztról nem mond le.
részletekFIA-átalakítás, kereseti lista, gyanakvó Alpine – szerdai hírek
Megállapodhatott a Ferrari, hosszabbítást sürget Bottas, Verstappen és Wolff is Red Bull-előnyt vár: egy helyre gyűjtöttük, miről olvashattatok ma a Formulán.
részletekMennyit lassulnak idén az F1-es autók?
Az FIA szerint a fejlesztések akár el is fedhetik azt, amennyit az új szabály értelmében elveszítenek a csapatok. A probléma viszont megoldódik.
részletekTilos a politizálás, 30 lóerővel erősebb Ferrari-motor – a keddi hírek
Új szabályt hozott az FIA a politikai és vallási véleménynyilvánításról, Correa visszatér az F2-be: december 20. hírei egy helyen.
részletekA topcsapatok előnye teljesen normális az FIA szakembere szerint
Nikolas Tombazis véleménye szerint nem váratlan, hogy három csapat dominált idén az F1-ben. Az FIA együléses részlegének vezetője úgy látja, ez teljesen normális egy nagyobb volumenű szabályváltozás esetében.
részletekAz FIA elismerte, hogy hibázhatott idén
Az F1-es szezont elvétve megbolygató fekete-narancs zászlós döntések kapcsán mondta el a szerv technikai vezetője, hogy néhol túlreagálhatták az eseteket.
részletekÍgy működne az aktív aerodinamika 2026-ban
Egyelőre javaslat, hogy a DRS mellett más mozgó aerodinamikai elemek gyorsítsák az autókat az egyenesekben az új szabályrendszerben. Nikolas Tombazis, az FIA szakembere vázolta, hogyan működne.
részletek