DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 23. szombat
WEC

LM 24, 2. óra: Eső, safety car, Audi-dráma

Három gyártó egy-egy autója harcol a vezetésért a Le Mans-i 24 második órájának végén, miután a verseny közel egy órán safety car mögött haladt a hatalmas eső miatt. A #7-es Audi máris elszállt.

ÉLŐ KÖZVETÍTÉSÜNK A VERSENYRŐL IDE KATTINTVA ÉRHETŐ EL!

Borzasztóan kezdődött a Le Mans-i 24 órás a háromszoros győztes Lotterer, Treluyer, Fässler trió számára, hiszen az élről kényszerültek kiállni a bokszba, ahol több mint húsz percet vesztegelt a #7-es Audi turbócsere miatt. Az autó azt követően került az élre, hogy a rajttól kezdődő mintegy 50 perces eső miatti safety car-periódus után elsőként álltak ki száraz abroncsokért, ám nem sokáig élvezhették a vezetést...

Beigazolódtak viszont azok a várakozások, hogy a három nagy gyártó nagyon egy szinten van, a verseny egészében egymással küzdöttek a vezetésért, sőt nagyon rövid idő alatt az Audi, a Toyota és a Porsche is megfordult az első helyen. A második órában az #1-es Porsche, a #8-as Audi és a #6-os Toyota csatázott az első helyért, Hartley-val, Duvallal, illetve Conway-jel a volánnál.

toyota_porsche



Nem a #7-es Audi volt az egyetlen, akiknek nagyon rosszul kezdődött a verseny, a #67-es Ford GT el sem tudott rajtolni, s csak több kör hátránnyal eredhettek a mezőny után, s a privát LMP1-es különverseny esélyese, a Heidfeld-Prost-Piquet-féle #12-es Rebelliont is hamar be kellett tolni szerelésre. Mivel a ByKollesnek is komoly gondjai voltak, a privátok közül csak a #13-as Rebellion áll a P2-esek előtt.

A P2-esek versenyét a Manor vezeti egyelőre, a GTE Próban a Ford #69-ese Richard Westbrookkal a második óra végén vette át a vezetést a Porsche #91-esétől, míg az amatőrök közt egyelőre a Porschék vannak fölényben.

ÉLŐ KÖZVETÍTÉSÜNK A VERSENYRŐL IDE KATTINTVA ÉRHETŐ EL!

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: