Az FIA az F1-es versenyhétvége kezdetén szokás szerint közzétette, milyen fejlesztések kerülte fel az egyes istállók autóira. Többen nagyon sokat dolgoztak az őszi szünetben, s csak két csapat, a Ferrari és a Williams nem hozott semmilyen fejlesztést Austinba.
Megújult a McLaren és a Mercedes
A konstruktőri bajnokság éllovasa az autó elején és végén is komoly változtatásokat eszközölt, összesen hét új elemet jelentettek be az illetékesek felé. Megújították az első szárnyat, amitől az aerodinamikai teljesítmény javulására számítanak, s egy új első felfüggesztést is hoztak, mely ehhez a szárnyhoz igazodik.
Az első fékcsatornát szintén hozzáigazították ezekhez a módosításokhoz, valamint egy pályaspecifikus módosítást is végeztek ezen a területen, hiszen Austinban relatíve alacsony hűtésre van szüksége az első fékeknek. A hátsó felfüggesztés és a hátsó fékcsatorna szintén változott, s egy egyszerűbb övszárny is felkerült az autóra, hogy csökkenjen a légellenállás.
A Mercedes újításainak listája négy teljesítményfokozó és két pályaspecifikus fejlesztést tartalmaz, utóbbiak közé tartozik az oldalsó légbeömlők átalakítása a motorhűtés javítása érdekében, valamint a hátsó felfüggesztésnél egy extra kimeneti nyílást alakítottak ki a távozó levegőnek.
Az első szárny kialakításának változása azt a célt szolgálja, hogy az autó hátulja felé történő légáramlást (ezzel együtt a hátsó leszorítóerőt) fokozzák, s ugyanebből a célból változtattak az első felfüggesztés hátsó rögzítésén. Emellett a padlólemez elején és peremén is változtattak az áramlás javítása érdekében.
Új padlólemez az Aston Martinnál és a Haasnál
Az Aston Martinnál az első szárnyon, a motorborításon, a padlólemezen és a diffúzoron is módosítottak, összesen hat új elem került fel a listára. Az elsőlégterelőn megjelent egy új szárnyelem, s ezzel együtt a véglap is módosult, mely a csapat közlése szerint módosít a terhelés oldalirányú elosztásán.
A másik négy változtatás, a „kólásüveg” vonalának megváltoztatása, a padlólemez peremének átalakítása, magának a padlólemeznek az új peremhez igazítása, valamint a diffúzor profiljának módosítása együttesen azt a célt szolgálja, hogy az autó alatti áramlás módosításával javítsanak a teljesítményen.
A Haas szintén sok, szám szerint hét új elemet jelentett be, melyek közül kettő pályaspecifikus: motorborítás átalakítása, valamint a hűtőnyílások számának növelése egyaránt a motort hivatott megóvni a texasi hőségtől. Ezenkívül négy helyen is módosult a padlólemez, valamint ehhez igazítva az oldalsó légbeömlőt is megváltoztatták.
Szintén a padlólemezen módosított az RB, habár csak jóval kisebb mértékben, akik a helyi leszorítóerő növelését jelölték meg a változtatás céljaként.
Az Alpine és a Sauber is fejlesztett
Maradjunk még a padlólemeznél, hiszen az Alpine is hozzányúlt a fő elem kialakításához az áramlás javítása érdekében, s a peremet is ennek megfelelően módosították. Az autó borításának formáját is átrajzolták, valamint a hátsó szárny két elemén is változtattak annak érdekében, hogy növeljék az elem hatékonyságát.
A Sauber legfontosabb újítása a vadonatúj első szárny, melynek a csapat közlése értelmében minden elemét átalakították. Módosítottak az első felfüggesztésen is, amivel a szárny átalakítását követték le, míg a hátsó felfüggesztés és a hátsó fékcsatorna változtatásától a dokumentum értelmében a hatékonyság „csekély” javulását várják.
Végül, de nem utolsósorban pedig a Red Bullról is szólnunk kell, akiknél elmaradt az ígért „nagy austini csomag”: a világbajnoki címvédő alakulat két változtatást jelentett be, az egyiket a padlólemez peremének hátsó részén a teljesítmény, a másikat pedig az oldalsó légbeömlőn a hűtés javítása érdekében.