Az osztrák hátterű NEFT Vodka a Visa Cash App RB F1-es csapatának partnereként lépett színre a száguldó cirkuszban – a szponzorációs megállapodás hátterében pedig nem más áll, mint a Netflix F1-es sorozata.
„Hogy teljesen őszinte legyek, a döntés hátterében elsősorban a Netflix által készített Drive to Survive áll” – felelte kérdésünkre Jeff Mahony, amikor arról érdeklődtünk, hogy miért döntöttek az F1-es szerepvállalás mellett.
„A sorozat hatására kialakult demográfiai változás teljes átfedésben van a mi terveinkkel. A Formula-1 vita nélkül egy top sport, ahol minden fontos és luxusmárka jelen van. Az F1 környezete kreatív, innovatív és rendkívül precíz.”
„Az F1-es környezet mindig létezett, azonban demográfiailag nem szolgáltatta azt, amire nekünk szükségünk van. Aztán megérkezett a Drive to Survive – új emberek kezdték el megismerni az F1-et, és rájöttek arra, hogy ez egy valós sport, amiben mindenkinek megvan a saját konfliktusa, szerelmi története és szinergiája.”
„Ezt követően egyszer csak azon kaptuk magunkat, hogy a tárgyalóteremben az F1-es szponzorációval kapcsolatos kiadásokat és a potenciális eredményeket vizsgáljuk. Az F1 sokat segít nekünk, de ez csak egy része a marketing csatornáinknak. Az F1 segít abban, hogy különböző eseményeken keresztül mozgósítson, cselekvésre ösztönözzön és vásárlásokat hozzon."
És milyenek az eddigi tapasztalatok? „Fantasztikus élmények, fantasztikus eredményekkel társítva. A márka ismertsége egyenesen kilőtt" – mondta Jeff Mahony.
Akinek még kétségei lettek volna a Drive to Survive F1-re gyakorolt hatásával kapcsolatban, valószínűleg most sikerült ezeket eloszlatni.