DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 24. vasárnap
F1

Új névadó szponzora lett a Red Bullnak

A szerda délutánra időzített bemutatón jelentették be, hogy ettől az évtől az Oracle vállalata lesz a Red Bull istállójának névadó szponzora. A csapatfőnök szerint ez valódi versenyelőnyt jelent.

Az energiaitalosok nem először viselik valamelyik szponzoruk nevét az F1-ben. 2013 és 2015 között az Infiniti, majd 2018 és 2020 között az Aston Martin szerepelt a csapat megnevezésében. Ezt a szerepet, most az Oracle fogja betölteni, mely tavaly márciusban csatlakozott az istállóhoz egy többéves szerződés keretében.

Az Oracle 2013 óta a cégalapító Larry Ellison tulajdonában lévő Amerika-kupa-résztvevő Team USA kizárólagos címszponzora is, a Red Bull részéről pedig ragaszkodnak ahhoz, hogy a partnerük segítsége közvetlen hatással volt Max Verstappen 2021-es sikerére.



„Az Oracle Cloud lehetővé tette számunkra, hogy olyan döntéseket hozzunk a versenynapon, amelyek segítettek Max Verstappennek megnyerni a 2021-es világbajnokságot. A lehetőségek gyors felfedezése kulcsfontosságú a pályán és a pályán kívül elért sikereinkhez, az Oracle pedig szerves részét képezi ennek az erőfeszítésnek. Teljesítményünk minden elemét az adatelemzés vezérli. Az, hogy az Oracle a partnerünk lett, mutatja, mennyire bízunk a szakértelmükben és abban, hogy valódi versenyelőnyt tudnak nyújtani” – mondta Horner a bemutató keretein belül.

Oliver Hughes, a Red Bull marketingfőnöke szerint a megállapodás a rajongók bevonásában is rengeteget jelent.

„Ez a megállapodás lehetővé teszi számunkra, hogy előmozdítsuk a szurkolói elkötelezettséggel kapcsolatos ambícióinkat, ami a marketingstratégiánk egyik legfontosabb alapelve. Szeretnénk magunkkal vinni a rajongókat az utunkon a versenyzés középpontjába helyezve őket. Az Oracle világszínvonalú innovációja és technológiája segíteni fog nekünk ennek a célnak az elérésében” – tette hozzá Hughes.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: