A Renault összes szezon közben felhasználható fejlesztési zsetonját egy év végi motorfrissítésre tartogatta (12-ből aztán csak 7-hez nyúltak), amely végül csúfos kudarcot vallott: a Brazil Nagydíjon Daniel Ricciardo próbálta ki a csomagot, amelyet semmivel sem érzett versenyképesebbnek, mint elődjét – a Renault-nak tehát szezon végére sem sikerült összeszednie magát. A gyár értékelése azonban másképp hangzott, mint a pilótáé: szerintük a frissített változat gyorsabb és megbízhatóbb, és értékes információkat gyűjtöttek a téli időszakra.
Az Autosport lap beszámolója szerint a Red Bull és Renault konzultációjának eredményeként a felek úgy döntöttek, Ricciardo autójába ismét a régebbi, Mexikóig használt specifikáció kerül vissza, mivel ettől jobb teljesítmény várható az RB11 Abu Dhabiban használandó beállításait figyelembe véve. Mivel Ricciardo egy korábbi motorral indul, az ausztrál által idén felhasznált 8 belsőégésű egység száma nem növekszik, a pilóta pedig nem kap büntetés.
Szintén a Red Bull-lal kapcsolatos hír, hogy a csapat indulása 2016-ban egyre valószínűbbnek tűnik. A csapat, amely nemrég a McLaren régi támogatóját, a TAG Heuert csábította el, tegnap óta két új szponzort is bejelentett: a Siemensszel való együttműködésüket 2018-ig meghosszabbították, a biztonsági eszközöket gyártó Sabelt pedig 2017-ig marad a fedélzeten. Ezek a bejelentések egyúttal annak a valószínűségét is növelik, hogy a Red Bull nem fog kiszállni a szezon végén.
A pletykák szerint a csapatot jövőre is a Renault erőforrásai fogják hajtani, erről azonban megerősítés egyelőre nem történt, a hivatalos álláspont szerint pedig továbbra is megoldást keresnek.