Új orrkúppal és első szárnnyal jelentkezett péntek délelőtt, a bahreini Formula-1-es teszt harmadik, egyben utolsó napján a Red Bull.
Eleinte csak a garázsban szúrták ki a helyszíni tudósítók az újítást, amely abban különbözik az elődjétől mindenekelőtt, hogy az orrkúp vége nem a legelső, hanem a második szárnyelemhez kapcsolódik.
Max Verstappen aztán a délelőtti szakasz második felében pályára is vitte a fejlesztést, korábban viszont még az előző verzióval körözött, így a pályán készült fotókon is jól megfigyelhető a különbség a kétféle szárny között (felül a régi, alul az új változat):
A Red Bull eddig főként azzal hívta fel magára a figyelmet a teszten, hogy szemre alig volt változás az RB21-esen a tavalyi kissé problémás autóhoz képest, és Christian Horner csapatfőnök és Pierre Wache technikai igazgató is állította: „alapvetően” ez lesz az autó, amivel a melbourne-i évadnyitón is rajthoz állnak, nem lesz szó drasztikus átszabásról.
Igaz, Horner szerint így is sok mindent módosítottak a versenygépen, elmondása alapján „az ördög a részletekben rejlik”, Verstappen pedig kiszámíthatóbbnak nevezte a 2025-ös autót az elődjénél.