Az igazsághoz hozzátartozik, hogy Marcus Ericsson kiugrott a rajtnál, ami alapjaiban befolyásolta a versenyét, de a tőle előkelőbb pozícióból (8.) startoló Felipe Nasr számára is ott volt a nagy lehetőség, hogy megvédje a mundér becsületét – de egyszerűen nem volt meg a tempója ahhoz, hogy az első tízbe verekedje magát.
„Minden a rajtnál kezdődött, amikor túl mohó voltam, és kiugrottam. Ezt követően az első körben törmelékre futottam, ami megrongálta az első és hátsó szárnyamat is. Ezért hamarabb kellett bokszba állnom, lecserélni az orrkúpot, de láttuk a tempómon, hogy nem a régi. Mindennek tetejébe még elektronikai hibáktól is szenvedtem, az autó kétszer megállt alattam, és újra kellett indítanom” – mondta csalódottan a 13. helyen záró Ericsson.
Felipe Nasr az elektronika helyett a fékekkel küzdött, hasonlóan eredménytelenül, mint svéd csapattársa. „Csalódott vagyok az eredmény miatt, sajnos végig problémám akadt a túlhevülő fékjeimmel. Ezért nem tudtam rendesen fékezni, így pedig nehéz volt megvédenem a pozíciómat. Onnan nézve, ahonnan elindultunk, pontszerzést vártunk, és mindent megtettem azért, hogy így is történjen. Muszáj megoldást találnunk a hibákra, hiszen nem szabad elveszítenünk egy ilyen lehetőséget” – nyilatkozta a 11. helyen végző brazil pilóta.