szuperlicensz
Wehrlein egy kisebb csapatba kerülhet
A Mercedes által protezsált DTM-es az egyik motorpartnernél teljesíthet pénteki szabadedzéseket, amellyel a jövőben versenylehetőséghez is juthat. Kérdés, hogyan lesz ehhez szuperlicence.
részletekDavidson: Kénytelen leszel az FIA útját járni
Anthony Davidson finoman arra utalt, Max Verstappen érkezése az F1-be a nevetség szintjét ütötte meg. A fizetős versenyzőket azonban nem gondolja ördögtől eredő jelenségnek.
részletekRaikkönen, Alonso és Button sem lenne ma az F1-ben, ha…
Kimi Raikkönen, Fernando Alonso, Jenson Button, Daniel Ricciardo, Felipe Massa, Marcus Ericcson, Carlos Sainz és Max Verstappen – mindannyian tagjai lesznek a 2015-ös mezőnynek, de egyikük se lenne ma az F1-ben, ha az FIA új szuperlicenszes pontrendszere már az ő bemutatkozásukkor is érvényben lett volna.
részletekAz FIA hajlandó változtatni pontrendszerén
Nincsenek kőbe vésve a 2016-tól életbe lépő F1-es szuperlicensz-pontrendszer előírásai, közölte az FIA. Ha szükség van rá, változtatni fognak azon, melyik sorozat mennyit ér.
részletekKiss Pál Tamás: Miért nem szuper a szuperlicenszes pontrendszer?
Az elmúlt években egyértelműen Kiss Pál Tamás ért el a legmagasabb szintre a nemzetközi formulaautós szériákban honfitársaink közül, így ha valakinek a véleménye igazán hiteles lehet az FIA új, szuperlicenszes pontrendszeréről, akkor az ő.
részletek7+1 kínzó kérdés az új pontrendszerről
Az FIA új licenszrendszere számos versenyző számára teszi lehetetlenné az F1-be jutást vagy visszatérést, s több bajnokságot is nehéz helyzetbe hoz. Még sok kérdés van, mely nem hagy minket nyugodni.
részletekMinardi örül, hogy nem jön több Verstappen
A korábbi csapatfőnök szokása szerint elemezte az F1 világának legfrissebb történéseit. A középpontban most az FIA szuperlicensz-pontjai álltak, amelyeket meglepő, de helyes ötletnek tart.
részletekCoulthard a szuperlicenszekről: kell némi rugalmasság
A korábbi 13-szoros F1-es nagydíjgyőztes David Coulthard a mai napon az Autosport International Show-n vendégeskedett, ahol egy nyilvános interjút is adott. Többek között a szuperlicenszekre vonatkozó új pontrendszerről is kifejtette véleményét.
részletekF1-es bérautót épít két csapat
A két cégnek esze ágában sincs versenyeken rajthoz állni, helyette fiatal pilótáknak adnak lehetőséget, hogy teljesíthessék a szuperlicensz megszerzéséhez szükséges 300 kilométeres távot.
részletekA DTM-esek sem értik az FIA pontrendszerét
2016-tól az F1-es üléshez szükséges szuperlicensz megszerzését egy pontrendszerhez kötik, amelynek egyik legszembetűnőbb részlete, hogy a DTM-et egyáltalán nem ismeri el.
részletekFormula-E: Mi nem vagyunk az F1 előszobája
Az elektromos versenysorozat vezetője egyáltalán nem bánja, hogy a Formula-E-ben elért bajnoki helyezésekért nem járnak az F1-es szuperlicensz megszerzéséhez szükséges pontok. Az FE nem előkészítő - mondja Agag.
részletekA Renault elégedetlen az FIA pontrendszerével
Úgy tűnik, nem tartott sokáig, hogy hivatalosan is vitát generáljon az FIA nemrég kiadott pontrendszere, amely az F1-hez szükséges szuperlicensz elérésének feltétele.
részletek