Symonds
Hivatalos: Pat Symonds az Andrettihez igazol
A Formula–1 vezető technikai igazgatója elhagyja a sportág vezetését és az Andretti készülő F1-es projektjében vállal szerepet!
részletekSajtó: Távozik az F1 technikai igazgatója
Értesülések szerint távozik posztjáról Pat Symonds, a Formula-1 vezető technikai igazgatója, miután véglegesítették a 2026-os szabályokat.
részletek1000 lóerő feletti motorok, fontosabb pilóta: az F1 terve 2026-ra
Pat Symonds szerint az új motorformula is rendkívül erős lesz majd, és a súlycsökkentés a pilóták képességeit is kiemelheti majd.
részletekA hidrogénhajtás lehet az F1 jövője?
Hamarosan világbajnoksága lehet a hidrogénhajtású autóknak, s a Le Mans-i győzelmekért harcolhatnak – az F1 még messze jár ettől, de a királykategória is helyet kapott a hidrogén-munkacsoportban.
részletekRetro – Kirobban az F1 legnagyobb botránya
2009. szeptember 4-én közölte hivatalosan az FIA, hogy a Renault-nak felelnie kell Nelson Piquet vádjaira. Innen még hosszú út vezetett Flavio Briatore 12 nappal későbbi távozásáig.
részletekEz lenne az aktív aerodinamika célja
2026-tól kezdve akár a DRS mellett is alkalmazhatnának aktív aerodinamikát az autókon, Pat Symonds, az F1 technikai vezetője pedig elmagyarázta, ez miért lesz hasznos az előzések során.
részletekPat Symonds odamondott a költséglimit miatt „nyafogó” csapatfőnököknek
Az F1 technikai igazgatója a költséglimitről és a közvéleményt erőteljesen megosztó sprintfutamokról is pozitív és határozott véleményt fogalmazott meg.
részletekVersenynaptár, Hamilton bérigénye, durva kéztörés – keddi hírek
Nem tartják meg a Kínai Nagydíjat, az első MotoGP-csapatbemutató, Frijns négy kézcsontja is eltört a Formula-E-balesetben. Január 17. motorsporthírei egy helyen.
részletekLebeszélték a nyugdíjról Ross Brawn jobbkezét
Eredetileg az F1 műszaki igazgatója, Pat Symonds is befejezte volna idén: de Stefano Domenicali meggyőzte, hogy maradjon és működjön közre a 2026-as szabályok kidolgozásában.
részletekEzért kellettek az új F1-es motorszabályok
A 2026-tól érkező erőforrások egyértelműen az új beszállóknak kedveznek, de a sportág mégis nehezen fogadja, ha valaki tényleg plusz csapatként érkezne.
részletekA Mercedes és Aston lepte meg legjobban a szabályalkotókat
Pat Symonds vezette a stábot, amely kidolgozta a 2022-es új aerodinamikai szabályokat: a mérnök arról beszélt, bejött számításuk és az autók változatosabbak lettek.
részletek„Az FIA túlreagálta a pattogás problémáját”
Az F1 technikai igazgatója szerint a csapatok maguktól is megoldották volna a delfinezés jelenségét, csak a Mercedes panaszkodása megtette a hatását.
részletek