DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. július 7. vasárnap

Symonds

A 2022-es szezonban javulnak az autók esőben?

Az F1 illetékesei tanulmányt készítenek arról, a jövő évi autók hogyan viselkednek a spáihoz hasonló körülmények közt – Fernando Alonsótól már kaptak is egy érdekes tippet, árulta el Ross Brawn.

részletek

Aktív aerodinamika jöhet 2025-től az F1-ben

A Formula-1 technikai igazgatója, Pat Symonds szerint mindenképpen csökkenteni kell az autók üzemanyag-fogyasztását, ennek pedig egyik módja az aktív aerodinamika használata lehet.

részletek

„Meglepett, hogy ennyi időbe telt utolérni a Mercedest”

Nem is a világbajnok sikersorozata döbbenti meg igazán Pat Symondst, hanem az, hogy a riválisok ilyen lassan kapták csak el a fonalat – igaz, a Ferrari talán már le is hagyta őket a motor terén.

részletek

F1: Hiba volt a 2019-es szabályok bevezetése

A sorozat kapkodva változtatott az aerodinamikai szabályokon, a tavalyi változtatások alig segítették az izgalmas csaták kialakulását – fogalmazott az F1 technikai igazgatója, aki most már hozzá sem nyúlna az autókhoz.

részletek

Szenzorral figyelte a nézőket az F1

A cél az volt, hogy a nézők izgalmi szintjét mérjék, miközben nézik az F1-et - ebből akarják kikövetkeztetni, hogy hogyan alakítsanak a szabályokon és hogy mi vonzza jobban az érdeklődést.

részletek

Túl van első tesztjén az F1 2021-es koncepciója

Most először járt szélcsatornában az F1 vezetői által megálmodott újgenerációs formulaautó, ami a beszámolók alapján máris túlteljesítette az elvárásokat. Bizakodásra adnak okot az eredmények.

részletek

Russell lehet a jövő világbajnoka

Pat Symonds együtt dolgozott annak idején Michael Schumacherrel és Fernando Alonsóval is. A jelenlegi mezőnyből George Russellben is látja azt a tudást, ami később világbajnokká emeli majd.

részletek

Az F1 a Pirelli érkezésekor léphetett tévútra

Az elmúlt hónapok nyilatkozataiból úgy tűnik, a Formula-1 vezetői felismerték, milyen szabályváltozásokkal lehetne izgalmasabbá tenni a versenyeket. Pat Symonds szerint elképzelhető, hogy elvesztegették az elmúlt 9 évet…

részletek

Az F2 fogja tesztelni az F1 új kerekeit

Az utánpótlásképző sorozatban a királykategóriához képest egy évvel korábban, 2020-ban bevezetik a 18 hüvelykes abroncsokat. Az F1-es debüt előtt így 16 hónapnyi adatot gyűjtenek a működésükről.

részletek

Így állított fel új mércét az F1-ben Schumacher

A Benettonnál a hétszeres F1-es világbajnok versenymérnökeként dolgozó Pat Symonds szerint a német legenda munkamorálja és a részletekre való alapos odafigyelése emelte őt a mezőny fölé.

részletek

Már tesztelik az átrendezett F1-es rajtrácsokat

Az F1 szakmai stábja virtuális térben, mesterséges intelligencia segítségével szimulálja a régi időkre emlékeztető rajtrácsokat, amelyeket a jövőben akár élesben is láthatunk majd.

részletek

Mégsem túl jó ötlet a leszorítóerő megfelezése az F1-ben

A Toro Rosso csapatfőnökének felvetésére adott választ Pat Symonds F1-es mérnök - ő is az előzések számának növekedéséért harcol, ám úgy véli, hogy az autóknak emellett lenyűgözőeknek kell maradniuk.

részletek