DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 23. szombat

Pirelli

Ross Brawn a háttérbe húzódna a szezon végén

A brit szakember jelezte, hogy az idény végén szeretné jelentősen csökkenteni kötelezettségeit a Formula-1-ben. A korábban több csapattal is dolgozó Brawn a Mercedesre is kitért röviden.

részletek

Mi lesz a kulcs a Szingapúri Nagydíjon?

A hátsó gumik életben tartása döntő jelentőséggel bírhat, de a kíméletlen aszfalt sem segíti majd a versenyzők dolgát és a beállításoknál is el kell találni az autó egyensúlyát.

részletek

Hosszabb lesz a szabadedzés két nagydíjon

A szokásos 60 helyett 90 perces második szabadedzést tartanak Japánban és az USA-ban. A szakasz a Pirelli gumitesztje lesz a 2023-as szezonra: jelöletlen abroncsok, meghatározott körszám, a gyártó által megszabott futásterv.

részletek

A Pirellit nagyon meglepte Verstappen teljesítménye

Nem számított győzelemre a Hungaroringen Max Verstappen és a Red Bull, de nem ők voltak az egyetlenek, akiket meglepett a végeredmény: Mario Isolát is váratlanul érte a holland teljesítménye.

részletek

Pirelli: Az idei gumikkal lehet harcolni

A Max Verstappen és Carlos Sainz által bemutatott csatára hivatkozva a Pirelli azt állítja, hogy a 2022-re készített gumiabroncsaikkal lehetségessé vált közeli csatákat vívni.

részletek

A Williams a lágyabb gumikban bízik Monacóban

Az új autók miatt hatalmas kihívás lesz a következő versenyhétvége a Williams járműteljesítményért felelős vezetője szerint. Dave Robson ettől függetlenül bizakodó a folytatást illetően.

részletek

Újraaszfaltozták éjszaka a pálya egyik szakaszát

Másodszor javították ki a 17-es kanyar sérült aszfaltját, módosították a bokszutcabejárat sikánját is. A Pirelli a hirtelen tapadásvesztés okát magyarázta: apró kövek szakadnak fel az aszfaltból.

részletek

Így magyarázza rendhagyó gumiválasztását a Pirelli

Az Ausztrál Nagydíjon a C2, C3 és C5 keverékek állnak majd a csapatok rendelkezésére: először fordul elő a jelenlegi számozás bevezetése óta, hogy kimarad egy fokozat. Mario Isola mondta el, miért.

részletek

Pirelli: Az új gumikkal másképp kell bánni

Az új 18 colos abroncsok tapasztalatairól beszélt nemrégiben a Pirelli F1-es projektjének vezetője. Mario Isola elismerte, hogy az idei autók trükkösebben viselkednek a lassú kanyarokban.

részletek

„Az új gumikat már nem kell annyira kímélni”

A kerekek is megújultak idénre, és bár a követhetőséghez hasonlóan ezek javulását is fenntartásokkal kell kezelni, több pilóta egyelőre pozitívan nyilatkozott a Pirellikről.

részletek

Hamilton: Kell majd egy párna, hogy kilássak

Az újfejlesztésű versenyautók egyik előkerülő problémája a pattogás az egyenesekben. A másik pedig a nem túl jó kilátás a pilótafülkéből. Lewis Hamilton szerint sem elég, amit látnak.

részletek

Norris: A nagy abroncsok miatt Monacóban és Szingapúrban bajok lesznek

Az aerodinamikai változások mellett a Pirelli is teljesen új gumikkal jelentkezik 2022-től, amit már ki is próbáltak. Lando Norris is egyetért abban, hogy jelentősen szűkült a kilátás az autóból.

részletek