Pirelli
Ecclestone: Nincs szükségünk a Michelinre
A francia gumigyártó a minap jelentette be visszatérési szándékát az F1-be, a sportág irányítója azonban nagyon elégedett a Pirellivel, és nem látja szükségét, hogy a Michelin visszatérjen 2017-től.
részletekKi milyen keveréken volt a leggyorsabb?
A szerdán véget ért barcelonai kollektív teszt az F1 kizárólagos gumibeszállítója, a Pirelli számára is kulcsfontosságú volt, hiszen valamennyi száraz pályára alkalmas keverékükről értékes adatokat halmoztak fel.
részletekA Michelin visszatérne, de csak ha diktálhat
Az F1-ben utoljára 2006-ban feltűnő abroncsgyártó számára most már nem akadály a gumiharc hiánya, ám csak akkor jönnének vissza, ha beleszólhatnának a szabályokba.
részletek„A technológia előre halad, az F1 visszafelé”
Miért van az, hogy miközben a világ folyamatosan gyorsul, a Formula-1 mégis egyre csak lassabb lesz? David Coulthard komoly kritikát megfogalmazva kimondta azt, ami sokakban érlelődik már.
részletekÁrulkodó adat – ekkora a Mercedes előnye?
A brackley-i F1-es istálló a Spanyol Nagydíjon magabiztos kettősgyőzelmet aratott, de ennél is árulkodóbb lehet a Pirelli által közzétett statisztikai kimutatás, ami kiválóan visszatükrözi Rosbergék erőfölényét a többiekkel szemben.
részletekMelyik stratégia lesz a nyerő vasárnap?
Senki sem tért ez az előre jósolt gumihasználattól az F1-es Spanyol Nagydíj időmérőjén - a várható meleg időben kulcskérdés lesz, ki hogyan sáfárkodik majd abroncsaival a versenyen.
részletekPirelli: Ez már nem olyan, mint télen volt
A barcelonai edzéseken egyértelműen megmutatkozott az abroncsok átalakított szerkezetének jótékony hatása, mutatott rá a Spanyol Nagydíj pénteki napja után Paul Hembery a Pirelli sportigazgatója.
részletekTöbb lágy gumi a több izgalomért?
A hátralevő versenyeken a lágyabb abroncsokat preferálná a Pirelli, hogy az F1 izgalmasabb harcokat produkáljon. A lehető legtöbbször bevetnék a szuperlágy keveréket.
részletekAz F1-es versenynaptár legdurvább aszfaltja
A durva aszfalt, a nagy tempó és a gyors irányváltások okozta oldalterhelés is komoly kihívást jelent a csapatok számára a gumikezelés szempontjából – meleg idő, két kiállás várható Barcelonában.
részletekPirelli: Lehetetlen a szabad gumiválasztás
A Force India korábbi ötletének ellentmondva a Paul Hembery sportigazgató amellett érvelt, hogy miért kivitelezhetetlen ötlet, hogy az F1-es csapatok maguk válasszák ki a használt gumikeverékeket.
részletek"Hadd válasszanak a csapatok gumikeveréket!"
A Force Indiánál úgy gondolják, hogy taktikailag izgalmasabb lenne, ha az F1-es gárdák maguk választanák ki, milyen összetételű Pirellikkel akarnak versenyezni.
részletekNem óvatoskodik gumikínálatával a Pirelli
Az olasz cég a soron következő négy F1-es versenyre jelölte ki keverékeit, Barcelona és a másik három helyszín, Monaco, Montreal és Ausztria éles ellentétben állnak egymással.
részletek