A Mark Webber – Brendon Hartley – Timo Bernhard vezette 17-es számú Porsche szombat éjjel még a győzelemért küzdött, azonban 60 másodperces stop and go büntetést osztottak ki nekik, mivel Hartley egy lassú zónában túllépte a sebességhatárt. Az autót épp Webber vezette, amikor le kellett töltenie az ítéletet. Véleménye szerint azonban nem emiatt bukták el az első helyet.
„Nem segít, ha fél kört elveszítesz, de nem gondolom, hogy ez számított volna a győzelemnél. A 19-es megérdemelte” – üzent Webber a versenyt megnyerő Nico Hülkenbergnek, Nick Tandynek és Earl Bambernek. „Nem gondolom, hogy elég lett volna. A 19-es jó munkát végez akkor is, ha nem kapunk büntetést. Kivételesek voltak, főleg éjszaka. Maguk mögött hagyták az Audikat és többi Porschét.”
Hartley-t nem hibáztatja a büntetésért, véleménye az, hogy a tavaly bevezetett lassú zónák rendszere ilyen kockázatokkal jár. „A zónák a versenyt megnehezítő tartozékok. Nagyon könnyű eltéveszteni őket befelé és kifelé. Nagy a forgalom, a hiba pedig apró volt, Brendon nem látott meg egy fényt vagy ilyesmi, ami különösen könnyen előfordulhat. Kívülről egészen könnyűnek tűnhet, de ha LMP1-es autóban ülsz, a láthatóság extrémen korlátozott.”
„Nem azért jöttünk ide, hogy másodikként végezzünk. Tudjuk, hogy a másodikra senki nem emlékszik” – folytatta Webber, aki mindazonáltal legjobb eredményét szerezte meg a WEC-ben. „Itt minden a győzelemről szól, azok a fiúk pedig jól dolgoztak, gratuláció jár nekik. Amikor látod a csapat erőfeszítését 24 hónapon keresztül, ezzel a végső céllal a szemük előtt, akkor továbbra is büszke maradsz, hiszen ismered, mennyi fáradozás vezetett idáig.”