Nemrég jelentették be, hogy a következő évben Hülkenberg Force Indiával való kötelezettségei mellett részt vesz a Le Mans-i 24 óráson is, a hazai gyártó, a Porsche színeiben, amely a nagy versenyen kettő helyett három autót indít. Utoljára Sebastien Bourdais indult az egynaposon, miközben még Formula-1-es versenyző volt, 2009-ben. Számára sikeresen végződött a kirándulás, a dobogó második fokára állhatott – az F1-ben már kevésbé örülhetett, két további verseny után menesztette a Toro Rosso.
„Nico érdeklődést mutatott, hogy teljesítse Le Mans-t, ami számunkra egy jó jel volt” – mondta Andreas Seidl, az autógyár LMP1-es csapatfőnöke. „Nem a pénzért vállalkozott, hanem azért, mert igazán szeretne versenyezni, és mert érdekli a WEC. Igazán tetszik nekünk a szellemisége.”
„A magatartása megfelelő, és tisztában van azzal is, hogy nagy kihívás lesz az F1-es szezon közepén a WEC-be ugorni” – dicsérte a fiatal németet Seidl. A 24 órásra június 13-án és 14-én fog sor kerülni, a Brit és Német Nagydíjak között, egy tesztnappal május 31-én, amely szintén nem ütközik a Formula-1-gyel.
A német gyártó már precíz tervet is kidolgozott, hogyan készítsék fel Hülkenberget a hosszú távú versenyre – ebben felhasználták a Mark Webberrel szerzett tapasztalatokat, aki 2014-ben állt át az F1-ről a WEC-re. Hülkenberg az idei autót a hónap során tesztelheti. A Porsche már három pályát kibérelt tesztelés céljából, a gyakorlásokon részt vesz három GT-versenyzőjük, Frederic Makowiecki, Nick Tandy és Michael Christensen is. Közülük fog kikerülni Hülkenberg társa.
Azt azonban a Porsche sosem állította, hogy mindkét Hülkenberg melletti szabad helyet a GT-versenyzők kapják meg: ez adhatott táptalajt a legújabb feltételezésnek, miszerint Fernando Alonso is ott lesz a 2015-ös versenyen.