Maximilian Götz, aki két évvel korábban az ADAC GT Masters bajnoki címét nyerte meg, pályája kezdetén, 2003-ban pedig a német Formula BMW sorozatot – Sebastian Vettelt utasította maga mögé – csupán a második versenyző, akit a Mercedes bejelentett, rajta kívül eddig Gary Paffett helye biztos. Még így is lehetséges, hogy a tavalyi pilóták mind maradnak, hiszen 2015-ben az ART istálló csatlakozásával a gyár hét helyett nyolc autót indít, hasonlóan a riválisokhoz.
„A pillanatra, amikor megtudtam, hogy 2015-ben a DTM-ben versenyzek, még nagyon sokáig emlékezni fogok” – mondta Götz, aki decemberben, Jerezben már tesztelte a DTM-autót, többek között Esteban Oconnal és Charles Pickel együtt. „Óriási érzés, hogy a sikereket, amelyeket az AMG ügyfélprogramjában értem el, alaposan figyelemmel tartották a Mercedes-Benz főnökei. Kicsit olyan, mint egy valóra vált álom. Mindent megteszek, hogy sikeres legyek a DTM-ben, de azzal is tisztában vagyok, hogy sokat kell tanulnom ebben a szezonban.”
„Max számtalan eredményt ért el az SLS AMG GT3-mal az utóbbi években” – tért ki új versenyzőjére Toto Wolff, a Mercedes motorsport-főnöke. „A háromágú csillag sok éve támogat fiatal versenyzőket, ügyfélprogramunk egy másik lehetőség az ő segítésükre Formula-3-as vállalkozásunk mellett.”
Az Audi és BMW háza táján jóval kevesebb kérdőjellel találkozunk: az Audinál marad az összes tavalyi versenyző, a BMW-nél nyolcból hét, egyedül Joey Hand távozott a kötelékből. Az ő utódját még nem jelentették be.