Szakadó eső fogadta vasárnap a TCR Világsorozat mezőnyét a mindent eldöntői makaói második futam előtt. A körülmények olyannyira áldatlanok voltak a legendás utcai helyszínen, hogy a túraautósok évadzárója előtt a motorosok versenyét törölni is kellett. A TCR-viadal startját is előbb csúsztatták, majd pedig el is halasztották a futamot.
Végül bő két óra késéssel, az FIA GT Világkupa versenye után került sor a túraautósok versenyére, amely a biztonsági autó mögött indult el. Az első két pozícióban a TCR China két helyi menője állt, míg a World Tour összetettjét vezető Michelisz Norbert a hatodik, az őt ötpontos hátrányból kezdő Thed Björk a tizedik pozícióból kezdte meg a körözést, kettejük között Yann Ehrlacher, Esteban Guerrieri és Mikel Azcona sorakozott.
A harmadik kör elején kiállt a safety car, Nestor Girolami pedig egyből az egyenesben átadta az ötödik pozíciót Michelisznek, ráadásul egy körrel később Azcona is felzárkózott egy nagy csörte után a másik két Hyundai mögé, majd Girolamit is megelőzte a spanyol – így már két márkatárs védte a magyart Guerrieritől és Björktől. Később aztán Norbi még egy pozíciót nyert, miután a helyi széria Hyundai-pilótáját is megelőzték.
A versenyen amúgy a Hondák diktáltak elképesztő tempót: Dusan Borkovic Ma Qing Huát és a helyi menőt is megelőzve győzött, a szerb mögé pedig Guerrieri és Marco Butti zárkózott fel a folyamatosan száradó aszfalton – azaz a Civicek kisajátították a makaói pódiumot a hajrában egy újabb biztonsági autós fázist is hozó versenyen.
Ma Qing Hua jött be negyedikként a Lynk & Cóval, Michelisz pedig végül BRC-s márkatársai és Björk előtt ötödik lett – ez pedig azt jelentette, hogy Norbi megvédte a bajnoki címét! A magyar versenyző ezzel harmadszor jutott fel a nemzetközi túraautózás csúcsára: 2019-ben még a WTCR-ben lett világkupagyőztes, tavaly pedig ugyancsak a Világsorozatot nyerte meg, amely idén immár az FIA égisze alatt zajló bajnokságban sem talált legyőzőre.