Még alig kezdődött el a szezon, máris feszültségek mutatkoznak a Ferrarinál: Frederic Vasseur úgy érzi, túlságosan megkötik a kezét, míg Charles Leclerc találkozót kért a cég első emberétől, John Elkanntól. A Mercedes hangulatát szintén a gyenge szezonkezdés határozza meg, a csapat a szurkolóinak üzent, az évet szintúgy a várakozásoknál gyengébben kezdő Alpine pedig erősen fogadkozik.
Az évnyitó pozitív meglepetéseiről is írhattunk ma: Fernando Alonsót még jó néhány évig az F1-ben látja a spanyol egykori versenytársa, a vártnál erősebben kezdő Williams új csapatfőnöke pedig már most a 2026-os motorpartner kérdésével foglalkozik. A csapat újonca szép gesztust tett az egyik legfontosabb támogatója felé. Ha már motorpartnerek: a Honda távozó első embere szerint súlyos következményekkel járhat, ha a cég nem marad a királykategóriában.
Érdekes szóbeszéd kelt lábra a tengerentúlon: akár már 2024-ben F1-es nagydíjat rendezhetnek Cancunban – a projekt egyik kulcsszereplője Antonio Perez, Sergio Perez édesapja. Günther Steinerről több ízben is írhattunk ma: nem bánja, hogy nem vágatta ki a Drive to Survive-ból a Mick Schumacherrel kapcsolatos kellemetlen részeket a Haas csapatfőnöke, akinek könyvét az érdeklődők dedikálva vásárolhatják meg.
Új rovatunkban, a FormulaPluszban a számokkal és a hőskorral foglalkoztunk ma: a Bahreini Nagydíj legérdekesebb statisztikáit egy csokorba gyűjtöttük, benne többek között Verstappen, Alonso és Hamilton rekordjaival, és felidéztük egy egészen különleges történetet az F1 első szezonjából – Jaguar-motoros Ferrari indult az első Olasz Nagydíjon.
Arról, hogy mikor indulhat hölgyversenyző az Olasz, vagy bármilyen nagydíjon, az elmúlt években ehhez legközelebb álló Susie Wolff mérsékelt optimizmussal nyilatkozott… Az F1-en kívül is zajlik az élet: a MotoGP tesztjei Bagnaia elsőségével és az Aprilia „szárnypróbálgatásaival” folytatódtak, a prológgal elkezdődött a WEC új korszaka, Romain Grosjeanról pedig egy érdekes történet látott napvilágot.