Jelentős személyzeti átalakításokkal vágott neki műszaki fronton a 2024-es Formula-1-es szezonnak a McLaren, hiszen három részre bontották a technikai igazgatói szerepkört: Peter Prodromou felelt az aerodinamikáért, a Red Bulltól megszerzett Rob Marshall a mérnöki és tervezési részleget vezette, míg a Ferraritól érkezett David Sanchezt nevezték ki a járműkoncepcióért és -teljesítményért felelős műszaki vezetőnek.
Még ki sem igazán bontakozhatott a három műszaki igazgatós koncepció Wokingban, a McLaren kedden máris újabb szervezeti átalakítások jelentett be. Ennek legfontosabb eleme pedig az, hogy alig néhány hónappal a munkába állása után Sanchez máris távozik az istállótól.
Mint a közlemény azt maga Sanchez és Andrea Stella csapatvezető is megfogalmazta: ennek elsődleges oka, hogy „az általuk elképzelt és a megegyezésben szereplő” szerepkör nem volt teljesen összhangban a ténylegesen betöltött pozíciójával, ezért közös egyeztetések után úgy döntöttek, hogy a szakember elhagyja az alakulatot, hogy más kihívásokat keressen magának. Természetesen mindketten hozzátették, hogy hálásak a lehetőségért és az eddig elvégzett munkáért.
Sanchez távozása további átalakításokkal is jár a technikai vezetésben. Rob Marshall mostantól vezető tervezőként dolgozik a csapatnál, míg a mérnöki részlegért ezentúl Neil Houdley lesz felelős műszaki igazgatóként.
Prodromou marad aerodinamikáért felelős technikai igazgató, ami pedig Sanchez eddigi posztját illeti: mostantól csak a teljesítményért felelős műszaki igazgatónak fogják hívni, és ideiglenesen maga Stella fogja betölteni, amíg ki nem nevezik a teljes állású szakembert erre a pozícióra.