Monacóban szinte semmilyen új fejlesztéseket nem láthattunk az F1-es autókon, leginkább csak pályaspecifikus apróságokat módosítottak a csapatok. Bakura sem jöttek igazán nagy csomagok, de azért apróságokat mindenki variált - illetve mégsem mindenki, ugyanis az Aston Martin, a Williams és a Haas egyáltalán semmilyen változtatást nem jelentett be, ők papíron az eddigi autójukkal érkeztek.
A bakui pálya sajátosságaihoz igazodva a többiek azért hoztak egy speciálisan módosított hátsó szárnyat és a Ferrarit, valamint a Red Bullt leszámítva az összes csapat aktualizálta az első szárnyát is - olyan kis apróságokat variáltak az elemeken, hogy a légellenállás minél jobb legyen a hosszú egyenesekben. A Mercedes és a Ferrari ezen felül csak a visszapillantó tükrökön módosított, a maranellóiak ezt aerodinamikai indokokkal támasztották támasztották alá.
A Red Bull a tükrökhöz nem nyúlt, viszont átvariálta az első fékek hűtését és a a padlólemezt, valamint annak szélét is, hogy nagyobb leszorítóerőt generáljon. A McLaren és az Alpine faragott még kicsit az autóján, az enstone-iak az oldaldobozok belépő részét változtatták meg, amitől jobb légellenállást és jobb első tapadást várnak, míg a wokingiak a motorborítás hűtőnyílásait csökkentették a jobb aerodinamikai hatás érdekében. Egyéb változtatásról senki nem számolt be.