Az utóbbi napokban erősödött fel az a pletyka, mely szerint Sebastian Vettel és az Aston Martin valóban kölcsönösen érdeklődik egymás iránt - az biztos, hogy Vettelnek jó lenne ez a lehetőség, hiszen egy jelenleg a Ferrarinál versenyképesebb autóba ülhetne bele (és ez könnyen így maradhat jövőre is, mert aligha lesznek nagy változások 2021-re), ráadásul egy gyári hátterű, jól működő, őt valószínűleg megfelelően kezelő istállóról beszélünk.
A kérdés igazából az, hogy Lawrence Stroll kinek a helyére igazolja le - félreállítja-e saját fiát, Lance-t, vagy a csapat jobbik pilótáját, Sergio Perezt vásárolja ki a szerződéséből. Ez anyagilag mindenképpen a rosszabb megoldás, mert Perezt kitenni drága mulatság, ráadásul így a mexikói által hozott jelentős szponzori kör is távozik, mégis úgy tűnik, hogy a tulajdonos ezt választotta - a mexikói sajtó arról ír, hogy Perez már más csapatokkal tárgyal.
Az ESPN Mexico szerint Perez már hetek óta tisztában van azzal, hogy Vettel és az Aston Martinná alakuló Racing Point tárgyal egymással, így ügynökével elkezdtek maguknak csapatot keresni. A bejelentés egyébként hamar megtörténhet a Vettel-szálon, mert a 2022-ig szóló Perez-szerződésben van egy kilépési záradék az idei Brit Nagydíjig, ami két hét múlva esedékes - könnyen lehet tehát, hogy a mexikóinak már addigra sem lesz ülése.
A portál szerint Perez új csapata a Haas, vagy az Alfa Romeo lehet, máshol nem igazán van neki hely jelenleg, hiába jó pilóta és hiába hoz magával komolyabb pénzt is - a nagycsapatoknál beteltek az ülések, a McLaren, a Renault és így már az Aston Martin is foglalt, az Alpha Tauri nyilván nem opció, maradt a Haas, az Alfa Romeo és a Williams. A Haasnál igazából sem Romain Grosjean, sem Kevin Magnussen helye nem lehet kőbe vésve, míg az Alfánál Kimi Raikkönen esetében jó esély van a visszavonulásra.