Lando Norrisnak sokáig még a hetedik helyre is reális esélye volt a Francia Nagydíj utolsó körei során, végül azonban egy 20 körrel a leintés előtt kezdődő probléma a leintéshez közeledve egyre csak súlyosbodott. A hidraulikai nyomás csökkenése több más rendszerre, így a DRS-re, a fékekre, a differenciálműre és még a kormányműre is negatív hatással volt, ennek (na meg a Ricciardóval történt ütközésnek) pedig Norris így végül csak kilencedik lett.
A csapatfőnök Andreas Seidl szerint komoly munka zajlott a McLaren bokszában. „A verseny vége arról szólt, hogy a mérnökök és Lando próbálták túlélni a futamot” - ismerte el Seidl. „Ez végül sikerült is, mindenki nagyszerű munkát végzett. Nem volt egyszerű, hiszen a probléma hatással volt a váltóra, a féekre és a kormányműre is. Az utolsó körben így is majdnem kárba ment minden erőfeszítésünk, így aztán úgy voltunk vele, nincs értelme felesleges csatákba bonyolódni, például Ricciardo ellen.”
Norris sem kertelt - szerinte is nehéz volt a futam vége. „Egyre rosszabb és rosszabb lett minden” - mondta. „Egyre nehezebbé és nehezebbé vált az autó vezetése, kiszámíthatatlanná vált a viselkedése, például fékezésnél. Szörnyű volt fel- és lefelé váltani is, ráadásul kezdett elszállni a szervó. Aztán jöttek még problémák, emiatt kellett végül elengednünk a hetedik helyet. Frusztráló ez, mert jó lett volna elérni a hatodik-hetedik hely valamelyikét, mert úgy gondolom, megérdemelte volna a csapat.”
Seidl nem feledkezett meg Norris dicséretéről sem. „Nyilván szóvá teszi a rádióban, ha elégedetlen, hiszen tőlünk vár segítséget. De mondom, nagyszerű volt, ahogy a problémákat kezelte, főleg úgy, hogy mennyire fiatal és hogy még csak nyolcadik futamát teljesítette. Még az utolsó körben is volt kapacitása arra, hogy mindenre figyeljen.”