Egy Ferrari-szerelő, Francesco Cigarini lábtörést szenvedett, mikor Kimi Raikkönen a balul sikerült bokszkiállás során elgázolta őt a Bahreini Nagydíjon. A finn pilóta zöld lámpát kapott, annak ellenére, hogy a problémás bal hátsó kereket, melyen a csapattag dolgozott, le sem vették az autóról. Raikkönen arra célzott, hogy ez aggályokat vet fel a Ferrari bokszprocedúrájával kapcsolatban.
„Azt hiszem, sok minden megkérdőjelezhető. Mindig, minden téren előnyre igyekszünk szert tenni, de ez most sajnos messze volt az ideálistól, eredményképp pedig egyik emberünk megsérült. Az én munkám csak annyi, hogy a lámpát figyeljem, és induljak, ha zöld” – idézi a crash.net Raikkönent, aki arra utalt, hiányosságok vannak a Ferrari rendszerében. „Ha zöldre vált, akkor egy másodperc múlva már ott sem vagyok. Tehát ilyenkor nincs rá lehetőség, hogy visszaváltsák pirosra. Valószínűleg sok mindent máshogyan lehetett volna csinálni, de ez történt, és megfizettük az árát.”
A Formula-1 versenyigazgatója, Charlie Whiting arról nyilatkozott, hogy idén feltűnően sok problémás kerékcsere történt már. A bahreini eset mellett elsősorban az Ausztrál Nagydíj jut eszünkbe, ahol mindkét Haas kerekét elégtelenül rögzítették, ezért meg kellett állniuk a pályán.
„Egyre kevésbé tűnik véletlen egybeesésnek. Melbourne-ben egyértelműen a kerékpisztoly kezelője hibázott. Ott az történt, hogy túlhúzták az anyákat, és azt hitték, szoros lett, de meglazult, amit későn vettek észre. Bahreinben pedig még le sem vették a kereket, ami kissé zavarba ejtő. Ha emlékeznek, Alonso a tesztelés közben veszítette el egyik kerekét. A McLarennel alaposan elemeztük az esetet, a héten küldtek egy jelentést” – mondta Whiting, hozzátéve, hogy a McLaren eredményeit a többi csapattal is megosztották, hogy a probléma ne ismétlődhessen meg.