Figyelembe véve, hogy eredetileg ma már nem is kellene a mezőnyben lennie, bizonyára Massa sem bánja, hogy egy hatodik pozícióval gazdagodott, ráadásul ezen a hétvégén képes volt a három nagycsapat mögötti üldözőboly élén állni.
„Tudtam, hogy a legfontosabb feladatom Grosjean megelőzése lesz a rajtnál, hiszen látszott, hogy sokkal inkább ő lehet majd a fő riválisunk, semmint az előttünk álló Red Bull, Ferrari és Mercedes, akiket nehéz lett volna elkapni” - ismerte el Massa. „Jól startoltam és meg is előztem őt, onnantól pedig szabad volt előttem az út egészen a leintésig. Az eredmény remek, és örömteli volt, ahogy az egész verseny alakult. Minden jól működött és úgy győztük le a mögöttünk állókat, ahogy azt kell is. Ilyesmikben kell gondolkodnunk, ha egy napon el akarjuk érni a világbajnoki címet. De örülök az eredménynek, és nagy köszönet jár érte a csapatnak. Nem volt rossz ez egy öregfiútól!”
Csapattársának, az első F1-es futamán szereplő Lance Strollnak már nem volt ilyen sima napja, aki ráadásul az időmérőt követően vasárnap is elkövetett néhány kisebb hibát, végül pedig műszaki probléma akadályozta meg abban, hogy eljusson a célig.
„Jó rajtot fogtam, ami kicsit kockázatos is lett, noha nem terveztem, hogy ennyire rizikósra veszem majd a figurát!” - ecsetelte tapasztalatait. „Néhányan elég korán fékeztek előttem, így tudtam fogni pár pozíciót, aztán viszont csúnyán elfékeztem a kerekeimet, ezért korán ki kellett állnom a bokszba, ezzel pedig kétkiállásosra váltottuk a stratégiát. Ezt követően meglepően erős versenyt futottunk. Ez volt az első futamhétvégém, szóval mindenképp leszűrhettem belőle pozitívumokat. A végén aztán a féktárcsa hibásodott meg. Ráléptem a pedálra, de nagyon gyengén reagált, így szerencsém volt, hogy méretes bukótér felé közeledtem. A szombati hibám sajnos sok pozíció elveszítésével járt, de ma jól éreztem magam, ezért pedig köszönet a csapatnak.”