Tombazis
A topcsapatok előnye teljesen normális az FIA szakembere szerint
Nikolas Tombazis véleménye szerint nem váratlan, hogy három csapat dominált idén az F1-ben. Az FIA együléses részlegének vezetője úgy látja, ez teljesen normális egy nagyobb volumenű szabályváltozás esetében.
részletekAz FIA elismerte, hogy hibázhatott idén
Az F1-es szezont elvétve megbolygató fekete-narancs zászlós döntések kapcsán mondta el a szerv technikai vezetője, hogy néhol túlreagálhatták az eseteket.
részletekÍgy működne az aktív aerodinamika 2026-ban
Egyelőre javaslat, hogy a DRS mellett más mozgó aerodinamikai elemek gyorsítsák az autókat az egyenesekben az új szabályrendszerben. Nikolas Tombazis, az FIA szakembere vázolta, hogyan működne.
részletekA Mercedes tagadja, hogy el akarnák távolítani Masit
Ellentmondásos és nagy port kavaró döntésekkel ért véget a 2021-es világbajnokság, egy nívós brit híroldal szerint pedig a Mercedes azért vonta vissza fellebbezési szándékát, hogy eltávolítsák Masit.
részletekEnnyire lehet szoros a verseny 2022-ben
Némi halasztás után idén végre bemutatkozik a Formula-1 új szabályrendszere, a megújult dizájnú autókkal. Sokat várnak tőle, most megtudtuk, egész pontosan mennyit is.
részletekNem lesz azonnal szorosabb a verseny 2022-től
Az FIA együlésesekért felelős igazgatója, Nicholas Tombazis szerint nem kell azonnali változásokra számítani az új szabályoktól. A szakember úgy gondolja, a fejlődés idővel fog bekövetkezni.
részletekFIA: Nincs nyoma, hogy a Mercedes bűnrészes lenne
A Racing Point és a Mercedes másolási gyanúját vizsgáló FIA-szakembergárda vezetője, Nikolas Tombazis szerint nincs ok a Renault által felvetett csalást feltételezni, ám a CAD-adatokat még most elemzik.
részletekRengeteget lassulnak a 2021-es autók
Az FIA szakembere három másodpercre saccolja a köridőromlást, de a szabályalkotók szerint nem ez, hanem a jó verseny a lényeg. Szó esett a csütörtöki sajtótájékoztatón a költséglimitről is: Brawn hangsúlyozta, a csalókat kizárhatják a világbajnokságból.
részletekSaját szabályain keresi a kiskapukat az F1
Egy szabályszegő csapatot alkalmaz a sportág vezetése annak érdekében, hogy minél előbb megtalálja a 2021-es szabályrendszer kényes pontjait - megelőzik azt, hogy az istállók találják meg ezeket.
részletekMuszáj volt új szabályt hozni az F1-ben
Az FIA szerint jelentősen csökkenhet a hátul érkező autó problémája a következő szezonban, de ha nem tettek volna semmit, akkor folyamatosan romlana a helyzet a továbbiakban.
részletekEzért változnak jövőre az F1-es szárnyak
Kiderült, miért váltanak néhány éven belül ismét irányt az F1 aerodinamikai szabályai. Az FIA az előzések további csökkenésétől tartott, ezért hozott döntést az utolsó pillanatban.
részletekA 2019-es szabályokkal visszalassul az F1
A tavalyi szezonra bevezetett komoly technikai rácfelvarrás révén több másodperces tempójavulást könyveltek el a Formula-1-es autók, könnyen lehet azonban, hogy a jövő évtől egy időre elfelejthetjük a pályacsúcsokat.
részletek