Tombazis
Ennyire lehet szoros a verseny 2022-ben
Némi halasztás után idén végre bemutatkozik a Formula-1 új szabályrendszere, a megújult dizájnú autókkal. Sokat várnak tőle, most megtudtuk, egész pontosan mennyit is.
részletekNem lesz azonnal szorosabb a verseny 2022-től
Az FIA együlésesekért felelős igazgatója, Nicholas Tombazis szerint nem kell azonnali változásokra számítani az új szabályoktól. A szakember úgy gondolja, a fejlődés idővel fog bekövetkezni.
részletekFIA: Nincs nyoma, hogy a Mercedes bűnrészes lenne
A Racing Point és a Mercedes másolási gyanúját vizsgáló FIA-szakembergárda vezetője, Nikolas Tombazis szerint nincs ok a Renault által felvetett csalást feltételezni, ám a CAD-adatokat még most elemzik.
részletekRengeteget lassulnak a 2021-es autók
Az FIA szakembere három másodpercre saccolja a köridőromlást, de a szabályalkotók szerint nem ez, hanem a jó verseny a lényeg. Szó esett a csütörtöki sajtótájékoztatón a költséglimitről is: Brawn hangsúlyozta, a csalókat kizárhatják a világbajnokságból.
részletekSaját szabályain keresi a kiskapukat az F1
Egy szabályszegő csapatot alkalmaz a sportág vezetése annak érdekében, hogy minél előbb megtalálja a 2021-es szabályrendszer kényes pontjait - megelőzik azt, hogy az istállók találják meg ezeket.
részletekMuszáj volt új szabályt hozni az F1-ben
Az FIA szerint jelentősen csökkenhet a hátul érkező autó problémája a következő szezonban, de ha nem tettek volna semmit, akkor folyamatosan romlana a helyzet a továbbiakban.
részletekEzért változnak jövőre az F1-es szárnyak
Kiderült, miért váltanak néhány éven belül ismét irányt az F1 aerodinamikai szabályai. Az FIA az előzések további csökkenésétől tartott, ezért hozott döntést az utolsó pillanatban.
részletekA 2019-es szabályokkal visszalassul az F1
A tavalyi szezonra bevezetett komoly technikai rácfelvarrás révén több másodperces tempójavulást könyveltek el a Formula-1-es autók, könnyen lehet azonban, hogy a jövő évtől egy időre elfelejthetjük a pályacsúcsokat.
részletekAz F1 2021-ben kukába dobná a DRS-t
A nyitható hátsó szárny az F1 jelenlegi „szükséges rossz” megoldása, amitől több szakember is legszívesebben megszabadulna. Az FIA is pont erre törekszik, ám akármilyen autókkal ez nem célravezető.
részletekA Scuderia igazságtalan volt sikerkovácsaival
A maranellói F1-es csapattól bő másfél évtized után a tavalyi szezon végén kirúgott Nikolas Tombazis szerint a vörösök pont azokat az embereket küldték el, akiknek „feltámadásukat” köszönhetik.
részletekGyökeres átszervezés a Ferrarinál – Fry és Tombazis távozik
Néhány nappal az érkezése után Maurizio Arrivabene, a Scuderia Ferrari elnöke gyökeres átszervezést hajtott végre F1-es csapatában, egy az eddiginél jóval átláthatóbb struktúrát létrehozva, egyértelmű felelősségi körökkel – számol be róla a Ferrari ma esti hivatalos kommünikéje.
részletekA Ferrarihoz megy a Mercedes műszaki főnöke
Olasz sajtóhírek szerint a bajnokcsapat sikereiben fontos szerepet játszó Bob Bell már aláírt a Ferrarihoz, ahol márciusban kezd dolgozni. A maranellói istálló F1-es tisztogatása tovább folytatódhat.
részletek