DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. október 13. vasárnap

Motor

II. Sepang teszt - 1. nap: Megjött az eső, Rossi az élen

A második sepangi teszt első napján megérkezett az égi áldás a maláj aszfaltcsíkra, így szinte minden maradt ugyanúgy, ahogyan féltávnál volt. Valentino Rossi 2’00.414-es ideje maradt a nap legjobbja, ami csupán néhány ezreddel több, mint amit a kilencszeres világbajnok az előző teszt első napján futott.

részletek

Superbike: Rea a pole-ban, Salom hatalmasat bukott

Drámai módon ért véget a 2015-ös idény első rajthelyosztója, hiszen pár perccel a tervezett leintést megelőzően David Salom hatalmas bukfencet mutatott be a Phillip Island-i pálya utolsó kanyarjában.

részletek

Új fejezet kezdődik az LCR Honda történetében

Szerda este egy londoni rendezvény keretein belül hivatalosan is bemutatta idei felállását és motorfestését a CWM LCR Honda istálló. A csapatvezető Lucio Cecchinello szerint új korszak kezdődik az alakulat számára, köszönhetően az új névadó szponzornak, valamint annak, hogy Cal Crutchlow és Jack Miller révén idén először két versenyzőt indítanak a MotoGP-ben.

részletek

Meddig marad Valentino Rossi a MotoGP-ben?

Valentino Rossi néhány nappal ezelőtt ünnepelte 36. születésnapját, s huszadik szezonjára készül a gyorsasági motoros világbajnokságon, ám úgy tűnik, az olasz továbbra is a MotoGP-ben szeretne maradni.

részletek

Javulnia kell a Repsol Hondának

A MotoGP első sepangi tesztje után a spanyol Movistar TV-nek nyilatkozott Santi Hernandez, Marc Marquez főmérnöke. A spanyol szakembert többek között Marquez fantasztikus 1’58-as idejéről, valamint az új RC213V-ről faggatták. Az interjút a MotoGP hivatalos honlapja közölte a napokban.

részletek

"Néhány száz lóerő nem old meg semmit"

A népszerű kiscsapat névadója, Giancarlo Minardi szerint nem azzal kellene kezdeni az F1 nézettségének növelését, hogy technikai fronton hoznak változásokat - úgy véli, az 1000 lóerő csak jól hangzik, hatása nem sok lesz.

részletek

Dovizioso alig várja, hogy az új GP15-öt tesztelje

Tegnap elérkezett a várva várt pillanat, lehullt a lepel a Ducati új versenygépéről, a GP15-ről. Az eseményen természetesen megszólalt Andrea Dovizioso és Andrea Iannone is, a két gyári versenyző, valamint a GP15 megálmodója, Gigi Dall’Igna is. Nyilatkozataikat a csapat hivatalos honlapján olvashatjuk.

részletek

Retro – A guminőtől a mobil wc-n át a csirkejelmezig

Ki más tartozékai és ismertetőjegyei is lehetnének ezek, mint a kilencszeres gyorsasági-motoros világbajnok Valentino Rossiéi. Ő nem csak minden idők egyik legeredményesebb motorversenyzője – sokkal több annál! Születésnapján legőrültebb győzelmi ünnepléseire emlékezünk.

részletek

A versenyképtelen gyártók 2016-ban is kedvezményeket kaphatnak a MotoGP-ben

A 2016-os év rengeteg változást hoz a gyorsasági motoros világbajnokság királykategóriájában, hiszen eltörlik a gyári és Open kategóriák közötti megkülönböztetéseket, s immár mindenkinek egységes ECU szoftvert kell majd használnia. A MotoGP technikai igazgatója szerint ez azonban nem jelenti azt, hogy a kevésbé versenyképes gyártók számára adott kedvezményeket is eltörölnék.

részletek

Ezért lesz idén izgalmasabb az F1-es szezon

Andy Cowell, a Mercedes motorfejlesztésért felelős részlegének ügyvezető igazgatója szerint elkerülhetetlen, hogy idén riválisaik közelebb kerüljenek hozzájuk erőforrásaik teljesítményének tekintetében.

részletek

Marquezt jelölték a Laureus-díjra

Ismét van egy motorversenyző a Laureus-díj jelöltjei között: a 2014-ben a második királykategóriás vb-címét rekordokkal és meggyőző fölénnyel bezsebelő Marc Marquez is esélyes a sportolók Oscar-díjának is nevezett elismerésre.

részletek

Renault: Tartunk az 1000 lóerős motoroktól

Alig több, mint egy év telt el a V6-os turbók bevezetése óta, de az F1-es csapatok már átalakításokért és 1000 lóerőért kiáltanak - a Renault azonban fél, hogy ez ismét óriási költségekkel járna.

részletek