Motor
Mondanánk, hogy ajándékötlet motoroslányoknak
...de inkább döntse el mindenki maga, hogy vélekedik a VibeRiderről, mely a motor ülését a fordulatszámnak megfelelő tempóban rezgeti. Igen, úgy. A hatás az alábbi videókon megfigyelhető...
részletekSepangi tesztelemzés: Egy körön Marquez, versenytávon Pedrosa volt a legjobb
A múlt héten háromnapos tesztet teljesített a gyorsasági motoros világbajnokság királykategóriája, amely során a címvédő Marc Marquez érte el a legjobb köridőt. Ha azonban az egyes versenyzők hosszabb etapjait is megvizsgáljuk, már korántsem egyértelmű a spanyol fölénye – igaz, ebben a tekintetben pedig repsolos csapattársa, Dani Pedrosa nyújtott kiemelkedőt.
részletekSymonds szerint nem kell az 1000 lóerő
A Williams technikai igazgatója szerint fontosabb kérdések is vannak az F1-ben annál, hogy egy motor milyen teljesítményt képes leadni - úgy véli, a jelenlegi formula mindenki számára megfelelő.
részletekTalma: Legyen a sport a szenvedélyed!
A Talmácsi Racing csapatfőnöke, Talmácsi Gábor 2015. február 5-én egy nagyon megtisztelő felkérésnek tett eleget azzal, hogy a „Legyen más a szenvedélyed” kampányhoz csatlakozva iskoláskorú gyerekeknek beszélt a sport szépségeiről és jellemformáló szerepéről Kecskeméten, a II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola Sportcsarnokában.
részletekMarquez világbajnokhoz méltóan zárt Malajziában
Véget ért a MotoGP idei első hivatalos tesztje Sepangban, Malajziában. A zárónapon az ifjú spanyol címvédő, Marc Marquez bizonyult a leggyorsabbnak, egyedül ő tudott 1’59 alá menni a három nap folyamán. Csapattársa, Dani Pedrosa lett ma a második, a gyári Ducatinál versenyző Andrea Iannone pedig a harmadik.
részletekLorenzo egyedüliként került két perc alá Sepangban
Véget ért a MotoGP első malajziai tesztjének második felvonása, amely során a vezetést már az első órákban megszerző Jorge Lorenzo bizonyult a leggyorsabbnak. Mögötte Andrea Dovizioso lett a második a GP14.3-as Ducatival, míg a címvédő Marc Marqueznek ezúttal meg kellett elégednie a harmadik hellyel.
részletekÍme a MotoGP végleges 2015-ös mezőnye
A FIM egy nappal az első sepangi királykategóriás teszt kezdete előtt nyilvánosságra hozta a MotoGP, a Moto2 és a Moto3 végleges 2015-ös nevezési listáját. Túl nagy meglepetés nincs: a legnagyobbaknál 25, a középső géposztályban 31, a legkisebbeknél pedig 34 versenyző alkotja majd a mezőnyt.
részletekBali szigetén mutatta be 2015-ös motorját a Repsol Honda
Partnerüknek, az Astra Hondának köszönhetően igazán mesés környezetben, Bali szigetén leleplezhette le idei versenymotorjának festését a MotoGP tavalyi világbajnok alakulata, a Repsol Honda. Marc Marquez, Dani Pedrosa, Shuhei Nakamoto és Livio Suppo a csapatbemutató alkalmával ismét átélhette az indonéziai szurkolók elképesztő rajongását is.
részletekRenault: Nem fogunk hibázni
A Renault-motoros autók botrányosan rosszul teljesítettek a tavalyi tesztek alatt, mégis a Red Bull lett az egyetlen, amely versenyt tudott nyerni a Mercedes mellett. A partnercsapatok úgy vélik, idén már elkerülik őket a hibák.
részletekA motoros, aki alól egyszer csak eltűnt a motorja!
Képzeld el, hogy egy szép, vagy inkább kevésbé szép napon a zuhogó esőben mész a motoroddal, mész a motoroddal, közben már egy jó forró fürdőre gondolsz, és egyszer csak észreveszed, hogy már nincs alattad a motor!
részletekRicciardo: 1000 lóerő? Ez fantasztikus lenne!
Noha még versenyezhetett a V8-asokkal, Daniel Ricciardo szerint az ő generációja nem tudja, milyen érzés igazán gyorsan menni a kanyarokban, ezért ő is az 1000 lóerős motorok bevezetése mellett kardoskodik.
részletekRadikális változások a Renault erőforrásaiban
A francia F1-es motorbeszállító a tél folyamán minden követ megmozgatott annak érdekében, hogy ledolgozza tetemes hátrányát a Mercedes erőforrásaival szemben, és egy olyan csomagot tudjon fő partnercsapata a Red Bull rendelkezésére bocsájtani, amivel visszajuttatja őket a csúcsra.
részletek