Motor
Verstappen javulást vár a Ferrari motorjától
A Toro Rosso 2016-ban a Ferrari tavalyi erőforrásait fogja használni - de a holland pilóta szerint ennek ellenére jobbak lesznek, mint tavaly, a Renault aktuális motorjaival.
részletekLorenzo lecserélte bukósisakgyártóját
Azok után, hogy a regnáló világbajnoknak több ízben is problémája akadt a HJC termékeivel a tavalyi szezon során, a Yamaha spanyolja úgy döntött, hároméves szerződést ír alá a Sharkkal, így már idén is a francia márka sisakjaiban láthatjuk őt versenyezni.
részletekRed Bull: Fényes jövő áll előttünk
A TAG-Heuer fedőnév alatt futó Renault-motorok csak átmeneti megoldásnak számítanak, és jön az új aero-szabály - Christian Horner szerint 2017-től felpörgethetik teljesítményüket.
részletekMegint zajlik a szócsata a motorokról
Helmut Marko vértanúságról beszél, Toto Wolff pedig értetlenkedik - úgy tűnik, a Red Bullnak még mindig fáj, hogy a Mercedes nem volt hajlandó őket ellátni motorokkal.
részletekRed Bull: Ezért mondtak nekünk nemet a gyártók
A Milton Keynes-iek csapatfőnöke úgy látja, hogy a Mercedes és a Ferrari szíves örömest megvált volna a Red Bull F1-es csapatától, hiszen egy riválissal kevesebb lett volna a mezőnyben.
részletekKétségek merültek fel a Ferrari idei motorjával kapcsolatban
Az FIA eddig nem engedte, hogy egy gyártó kétféle specifikációjú erőforrással lássa el partnercsapatait - a Toro Rossók mégis 2015-ös motorokkal fognak futni jövőre, ami kissé aggasztja a spanyol F1-es pilótát.
részletekIdén már nem megy Katarba Kis Viktória
Vasárnap este e-mailt küldött a katari szövetség a QSS versenysorozat meghívott versenyzőinek, többek között Kis Viktóriának is, melyben megköszönték a pilóták eddigi részvételét és sok sikert kívántak számukra a további versenyeikhez, más bajnokságokban. A levél indoklást nem tartalmazott.
részletekÚj plazmatechnológia a motorok megmentésére
A Ford olyan plazmatechnológiát fejleszt, amivel alacsony CO₂-kibocsátással újíthatók fel az egyébként hulladékká váló motorok.
részletekEcclestone összeomlástól félti az F1-et
Az F1 85 éves ura bizonyult az alternatív erőforrások legnagyobb hívének, nem véletlenül: szerinte a sportág igen nehéz helyzetbe kerülne, ha mégsem sikerülne bevezetni.
részletekNicolas Terol a Schmidt Racingnél folytatja!
Rendkívül sikeres szezont tudhat maga mögött az év elején alakult Schmidt Racing, amely jövőre teljes szezont teljesít a Supersport világbajnokságon, ráadásul egy igazi ászt igazolt álmai valóra váltására: Nicolas Terolt, aki 2011-ben megnyerte a 125 köbcentis kategória vb-címét. Vele együtt új márka is érkezik, hiszen 2016-ban már MV Agustával versenyeznek majd a pilóták.
részletekKawasaki: Túl drága számunkra a MotoGP
A gyorsasági motoros világbajnokság királykategóriájából 2009 végén kiszálló japán gyártó szerint nem térülne meg számukra az az anyagi befektetés, amely a MotoGP-ben való induláshoz szükséges. A „zöldek” emellett a túl szigorú szabályok miatt sem tervezik egyelőre a visszatérést.
részletekÍme, a MotoGP téli tesztprogramja!
Bár december 1-jén két hónapos teszttilalom lépett életbe, már most tudni lehet, melyik géposztály szereplői hol és mikor készülnek majd fel a március 20-án, a katari villanyfényes futamokkal rajtoló szezonra.
részletek