DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. október 7. hétfő

Motor

Kettős Yamaha-vezetés, Marquez hatalmasat bukott

Sokáig a nyolcadik vb-címére hajtó repsolos vezette a Thaiföldi Nagydíj első edzését, a hajrában azonban csúnyán összetörte a Hondát, őt pedig az orvosi központba szállították. Vinales és Quartararo így megelőzte őt, a fő kihívó Dovizioso viszont mögötte végzett.

részletek

Ricciardo: Én terveztem a Renault új motorját

Hosszú évek szenvedése után a francia gyártó végre erős, versenyképes erőforrással állt elő. Daniel Ricciardo azzal viccelődött, hogy a fejlődés neki köszönhető, mivel ő maga tervezte a motort.

részletek

Újra létrejöhet a McLaren-Mercedes házasság

Sajtóhírek szerint már előrehaladott fázisban tartanak a tárgyalások azzal kapcsolatban, hogy a wokingi istálló 2021-től ismét a német gyártó erőforrásait használja a Renault-é helyett az F1-ben.

részletek

A Honda a monzai motorprobléma megismétlődéstől tart

Olaszországban remekül teljesített a Honda legújabb fejlesztésű erőforrása, ugyanakkor Max Verstappennél időnként kihagyott. A japánok nem tudják garantálni, hogy nem ismétlődik meg a gond.

részletek

Videón az összes idei utolsó körös csata a MotoGP-ben

Marquez és Dovizioso összecsapása Katarban és Spielbergben, hármas versenyfutás Mugellóban, Rins előzése Silverstone-ban, és persze Marquez és Quartararo küzdelme Misanóban – idén tényleg nem érdemes lemaradni a befutóról a királykategóriában!

részletek

A riválisoknak gyanús a Ferrari motorfölénye

Hiába a tavalyi rendszeres és mélyreható vizsgálat a Scuderia motorjaival kapcsolatban, a legfőbb riválisok továbbra sincsenek meggyőződve arról, hogy a Ferrari nem trükközik valamivel.

részletek

MotoGP: Maximum 22 futam és spanyol-portugál vetésforgó 2022-től

Carmelo Ezpeleta, a Dorna elnöke a hétvégi San Marinó-i Nagydíjon beszélt arról, milyen változtatások jöhetnek a MotoGP versenynaptárában a 2022-től 2026-ig tartó időszakban.

részletek

Raikkönen: Simán lehetne Finn Nagydíj, csak tegyék le a pénzt

A 2007-es világbajnok továbbra is biztos abban, hogy hazájában is rendezhetnének Formula-1-es nagydíjat, csak teremtsék meg hozzá a pénzügyi feltételeket. A helyszín nem jelentene problémát.

részletek

A Renault már jó ideje átlépte az 1000 lóerőt

Monzában végképp bizonyított a Renault-erőforrás, a korábbi években csak szenvedő egység az egyik legerősebb volt a mezőnyben. A csapatfőnök szerint nem vicc az ezer lóerő, már rég elérték.

részletek

Renault: Egyértelműen bizonyított a korábban sokat kritizált motor

Monzai teljesítményével végképp megmutatta a Renault, mennyire erős is az idei motorja. A futamon simán került a középmezőny élére a két pilóta, az erőforrás pedig kifejezetten remekelt.

részletek

Hiába a hibák, a Mercedes csúcsra járatta motorjait

Bár az utóbbi hetekben többször is megbízhatósági probléma lépett fel a német gyártó újfejlesztésű erőforrásainál, a Mercedes Monzában sem tekerte le az egységeket. Pedig a hibák okát nem tudják.

részletek

Az idei első motorhiba a Hondánál

Pár éve még megszokott képnek számított, idén viszont meglepő volt egy füstölgő, lerobbant Honda-motoros versenyautót a pálya szélén látni. A japánok így is rengeteg adatot gyűjtöttek.

részletek