Krack
Aggasztják az Astont a besülő fejlesztések
Zsinórban két szezonban nem sikerült év közben javítaniuk az F1-es autójukon: Mike Krack csapatfőnök szerint meg kell vizsgálni a miérteket.
részletekAston Martin: Velünk lesz Yoda, semmi baj nem lehet 2026-ra
Mike Krack csapatfőnök a Star Wars jedimesteréhez hasonlította a néhány hónap múlva munkába álló Adrian Newey-t: nagyon bíznak az F1-es sztártervezőben.
részletekMi bőszítette fel Alonsót a katari F1-es futamon?
Kiakadt a rádióban az egyenesbeli tempó hiánya miatt az Aston Martin pilótája: a kétszeres F1-es világbajnok elmondta, mi a gond az autójukkal.
részletekMég nem tudni, mennyit fizet az új csapat
A csapatfőnökök állítják, ők sem tudnak többet a GM és az Andretti csapatának beszállásáról, mint a sajtó, és szerintük még nincs megállapodás az érkező által fizetett összegről.
részletek„Mintha a Star Warsban lennénk” – Krack az Aston új szimulátoráról
Nem vár azonnali javulást az Aston Martin az új szimulátor és szélcsatorna beüzemelésétől, viszont idővel hatalmas segítség lehet a briteknek az új felszerelés.
részletekKiderült, miért csetlett-botlott mindkét Aston-pilóta az interlagosi esőben
Stroll már a felvezetőkörben kiesett, de Alonso is végigküszködte az F1-es Sao Pauló-i Nagydíjat: az utólagos elemzések mutattak rá, mi történt.
részletek„Jobb a helyzet” – véglegesek a 2026-os F1-es szabályok?
Az Aston Martin F1-es csapatfőnöke elárulta: az FIA meghallgatta az istállók kéréseit, így pedig „jobb kompromisszum” született a módosított technikai előírásokkal.
részletekNem akar jogi problémákat Newey miatt az Aston Martin
Miután Christian Horner nem nézte jó szemmel Adrian Newey bemutatását Silverstone-ban, Mike Krack óvatos: a jogi osztállyal egyeztet, mit szabad és mit nem, amíg él a mérnök Red Bull-szerződése.
részletekAston: Az ajtónk mindig nyitva áll Verstappen előtt
Newey megszerzése növelte az Aston Martin-projekt hitelességét, ez pedig új lehetőségeket nyithat meg előttük az F1-ben – akár sztárpilóták kapcsán is.
részletekNő a nyomás az Aston Martinon, de Stroll még türelmes
Mike Krack elismeri, hogy a besült fejlesztések miatt nő rajtuk a nyomás, de szerinte Lawrence Stroll tisztában van vele, hogy időbe telik a fejlődés az F1-ben.
részletekLeclerc megúszta a nagyobb bajt, kék halál a Mercedesnél – pénteki F1-es hírek a Hungaroringről
Norris és a McLaren diktálta a tempót, a Ferrari tört, a Red Bull fejlesztései működtek a Magyar Nagydíj első napján. Közben kollégáink Max Verstappent és Mike Kracket interjúvolták.
részletek„Hiperlágy” gumit hoz a Pirelli az utcai pályákra
A jelenlegi leglágyabb, C5-ös keveréknél lágyabb, C6-os abroncsokat hoz 2025-ben az utcai pályákra a Pirelli, melyeket már ki is próbáltak.
részletek