Halo
Rettentően nehéz lesz a halo beillesztése az F1-es autókba
Egy darabig az Abu Dhabi Nagydíj lesz az utolsó futam az F1 történetében, ahol a pilóták halo nélküli autókat vezethetnek majd, ezt követően pedig jöhet a fejtörő, hogy a mérnökök miként integrálják majd a megoldásokat a 2018-as modellekbe.
részletekIrvine: A McLaren már régen nem topcsapat
Michael Schumacher csapattársaként négy évet húzott le az F1-ben Eddie Irvine. Szerinte a McLaren hosszú ideje nem topcsapat, a jövő pedig nem a hibridmotorokban keresendő.
részletekVisszatér a Williams a győzelmek útjára?
Néhány évizeddel ezelőtt a Williams istálló etalon volt a Formula-1-ben, számos világbajnoki címet zsebeltek be. Szeretnék megállítani a visszaesést, ehhez új koncepciót dolgozott ki a csapat.
részletekVerstappen még mindig rühelli a halót
Már csak két olyan versenyt fognak rendezni az F1-ben, ahol teljes mértékben nyitott pilótafülkés autók küzdenek megy egymással - Max Verstappen továbbra sincs kibékülve a jövőre bemutatkozó megoldással.
részletekA McLaren 100%-ig biztos jövő évi esélyeiben
Hosszú évek szenvedését követően minden jel arra mutat, hogy a McLaren jövőre visszatér az élmezőnybe, igen jó esélyekkel. Az Alonso-rajongók nagy örömére ebben a csapat is teljesen biztos.
részletekÁtneveznék a halót, mert nem illik az F1-hez
Felmerült annak lehetősége, hogy a jövő évi hivatalos debütálása előtt új nevet adnak a Formula-1 sokat vitatott biztonsági fejvédőjének, hiszen a „glória” megszólítás nem passzol ahhoz a hősies képhez, amit a sport mutatni szeretne.
részletekHaas: Nem késünk az autókkal a halo miatt
A halo bevezetésekor sokan kifejezték aggodalmukat, hogy ez késleltetheti az új gépek fejlesztéseit. Günther Steiner szerint nem kell aggódni, mindenki időre el fog készülni a 2018-as autójával.
részletekHülkenberg: Nem kellene kiherélni az F1-et
A Renault németje nagyon határozott véleménnyel rendelkezik a jövőre kötelezővé tett halóról, szerinte a veszély a fejvédő eszköz használatával sem fog eltűnni a sportágból.
részletekIrreális árat kérnek a csapatoktól a halóért
Mint ismert, a fejvédő eszközt nem az F1-es istállók fogják gyártani, hanem külső beszállító: több részlet kiszivárgott róla, köztük a gyártók kiléte és az eltúlzott árazást.
részletekA Motorsport Világtanács döntései 2018-ról
A csütörtökön összeülő WMSC számos F1-re vonatkozó döntést hozott: kiderültek a halo töréstesztjének részletei, változik a szuperlicensz-pontrendszer és az utánpótlás-piramis, kevesebb motort lehet felhasználni, az utcai bemutatókon viszont akár az évi autók is szerepelhetnek.
részletekA halo sem végleges megoldás
Ugyan a csapatok többsége füstölög amiatt, hogy túl hirtelen érkezett a döntés a halo 2018-as bevezetéséről, mégis az eddigi legjobb megoldásnak tűnik. Az FIA szerint azonban a halo sem végleges.
részletekA halo lehet az F1 sárga trikója
Az FIA azon van, hogy minél jobban megbarátkoztassa a közönséget a népszerűtlen fejvédővel: Jean Todtnak tetszik az elképzelés, hogy az eszközzel jelezzék, ki a bajnokság első helyezettje.
részletek