DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 24. vasárnap

Halo

Rettentően nehéz lesz a halo beillesztése az F1-es autókba

Egy darabig az Abu Dhabi Nagydíj lesz az utolsó futam az F1 történetében, ahol a pilóták halo nélküli autókat vezethetnek majd, ezt követően pedig jöhet a fejtörő, hogy a mérnökök miként integrálják majd a megoldásokat a 2018-as modellekbe.

részletek

Irvine: A McLaren már régen nem topcsapat

Michael Schumacher csapattársaként négy évet húzott le az F1-ben Eddie Irvine. Szerinte a McLaren hosszú ideje nem topcsapat, a jövő pedig nem a hibridmotorokban keresendő.

részletek

Visszatér a Williams a győzelmek útjára?

Néhány évizeddel ezelőtt a Williams istálló etalon volt a Formula-1-ben, számos világbajnoki címet zsebeltek be. Szeretnék megállítani a visszaesést, ehhez új koncepciót dolgozott ki a csapat.

részletek

Verstappen még mindig rühelli a halót

Már csak két olyan versenyt fognak rendezni az F1-ben, ahol teljes mértékben nyitott pilótafülkés autók küzdenek megy egymással - Max Verstappen továbbra sincs kibékülve a jövőre bemutatkozó megoldással.

részletek

A McLaren 100%-ig biztos jövő évi esélyeiben

Hosszú évek szenvedését követően minden jel arra mutat, hogy a McLaren jövőre visszatér az élmezőnybe, igen jó esélyekkel. Az Alonso-rajongók nagy örömére ebben a csapat is teljesen biztos.

részletek

Átneveznék a halót, mert nem illik az F1-hez

Felmerült annak lehetősége, hogy a jövő évi hivatalos debütálása előtt új nevet adnak a Formula-1 sokat vitatott biztonsági fejvédőjének, hiszen a „glória” megszólítás nem passzol ahhoz a hősies képhez, amit a sport mutatni szeretne.

részletek

Haas: Nem késünk az autókkal a halo miatt

A halo bevezetésekor sokan kifejezték aggodalmukat, hogy ez késleltetheti az új gépek fejlesztéseit. Günther Steiner szerint nem kell aggódni, mindenki időre el fog készülni a 2018-as autójával.

részletek

Hülkenberg: Nem kellene kiherélni az F1-et

A Renault németje nagyon határozott véleménnyel rendelkezik a jövőre kötelezővé tett halóról, szerinte a veszély a fejvédő eszköz használatával sem fog eltűnni a sportágból.

részletek

Irreális árat kérnek a csapatoktól a halóért

Mint ismert, a fejvédő eszközt nem az F1-es istállók fogják gyártani, hanem külső beszállító: több részlet kiszivárgott róla, köztük a gyártók kiléte és az eltúlzott árazást.

részletek

A Motorsport Világtanács döntései 2018-ról

A csütörtökön összeülő WMSC számos F1-re vonatkozó döntést hozott: kiderültek a halo töréstesztjének részletei, változik a szuperlicensz-pontrendszer és az utánpótlás-piramis, kevesebb motort lehet felhasználni, az utcai bemutatókon viszont akár az évi autók is szerepelhetnek.

részletek

A halo sem végleges megoldás

Ugyan a csapatok többsége füstölög amiatt, hogy túl hirtelen érkezett a döntés a halo 2018-as bevezetéséről, mégis az eddigi legjobb megoldásnak tűnik. Az FIA szerint azonban a halo sem végleges.

részletek

A halo lehet az F1 sárga trikója

Az FIA azon van, hogy minél jobban megbarátkoztassa a közönséget a népszerűtlen fejvédővel: Jean Todtnak tetszik az elképzelés, hogy az eszközzel jelezzék, ki a bajnokság első helyezettje.

részletek