Aerodinamika
Alonso nem véletlenül került ennyire előre
Fernando Alonso feltűnően jól szerepelt a gyenge McLarennel a Malajziai Nagydíj pénteki napján. Nem egyszerű szerencse, a csapat új fejlesztései állnak a háttérben.
részletekBombajó a McLaren új autója
Ugyan még csak szabadedzéseken vagyunk túl, de a McLaren máris biztos benne, hogy nagyon bejönnek legújabb aerodinamikai fejlesztései Malajziában. Jövőre tényleg jöhet a dobogó?
részletekAlonso: Jövőre nincs többé titok
Fernando Alonso úgy véli, 2018-ban lehull a lepel és a Renault-motorral kiderül, mire is képes a csapat, már nem lehet többé a Honda mögé bújni. Jövőre a mezőny elejében szeretne harcolni a McLaren.
részletekEgységesített elemek jöhetnek az F1-ben
Mivel hatalmas az eltérés a legtöbbet és legkevesebbet költő csapatok között, a sportág vezetése azt tervezi, hogy egységesít néhány elemet az anyagiak lefaragása érdekében.
részletekEzért nem örülnek az F1-es mérnökök a halónak
A 2018-ra kötelezővé tett fejvédelmi eszköznek több előnye van a biztonság növelése mellett is, ám a szakemberek szerint egy bizonyos területen komoly hátráltató tényező lehet.
részletekNagy frissítési csomag a Red Bulltól
A Red Bull a silverstone-i visszaesés okait vizsgálja, de a jövőkép sokkal szebb, a Hungaroringre időzítenek a bikák egy komoly aerocsomagot, amitől sokat várnak már Magyarországon is.
részletekA Red Bull aerodinamikailag fejlődött az első napon
Daniel Ricciardo vezette a Red Bullt a bahreini teszt első napján és a harmadik leggyorsabb kört autózta. A teszteken nem a sebességre, hanem a fejlesztésekre koncentrálnak és az ausztrál szerint léptek is előre.
részletekRadikális T-szárnnyal támad a McLaren
Ha már az erőforrás gyengélkedik, legalább az aerodinamikából hozzuk ki a legtöbbet - a wokingi F1-es csapat ezzel a hozzáállással vág neki a Kínai Nagydíjnak, ugyanis a többi csapatétól eltérő T-szárnyat szerelt fel autóira.
részletekBrawn új aerodinamikai ötlettel állt elő
Ross Brawn egy percet sem veszteget értékes idejéből, és már az unalmas szezonnyitó után azon gondolkozik, milyen szabályokká tehetné izgalmasabbá az F1-et a jövőben.
részletekA Red Bull továbbra is megszabadulna a cápauszonyoktól
A 2017-es F1-es szabályok lehetővé tették a csapatok számára, hogy - többnyire nem éppen esztétikus módon - cápauszonyokkal és T-szárnyakkal szereljék fel a gépeket, a Red Bull csapatfőnöke azonban együttműködést vár a csapatoktól azok eltüntetéséért.
részletekAz aeroelőny is a Mercedesnél lehet
Semmi kétség afelől, hogy eddig a német gyártó készítette a legerősebb F1-es motorokat, de egy volt pilóta szerint karosszéria terén is kimagasló munkát végeztek az idei szezonra.
részletekEmlékszünk az F1 legdurvább hátsószárny-tervére?
Az előzések nem csak ma, de a sportág történetében mindig terítéken voltak: a Nemzetközi Automobil Szövetség 2005-ben minden korábbinál radikálisabb koncepcióval állt elő.
részletek