A szervizcsapat minden nap nyolc-kilencszáz kilométert autózik a hatalmas kamionnal, amelynek a gyomra a pótalkatrészeket rejti, majd felépíti a tábort, kialakítja a Szalay Balázs, Bunkoczi László versenyzőpáros ideiglenes „otthonát”, és amikor megérkezik az autó, nekiáll szerelni.
Őri Péter, Kecskés István és Szabolcsi Pál – akik a július 8-án rajtoló Silk Way-ralira is elkísérik a csapatot – nemigen találta még szembe magát olyan feladattal, amelyet ne tudott volna megoldani (persze, a motorhiba külön lapra tartozik, hiszen a motor az egyetlen alkatrész, amelyet a szabályok szerint nem lehet cserélni), ami annak is köszönhető, hogy ők hárman nagyon összeszokott triót alkotnak.

„Azért tudunk ilyen jól együtt dolgozni, mert nagyon jól ismerjük egymást, mert az elmúlt évek során valódi összhang alakult ki közöttünk. Feladatunk, hogy Balázsék minden reggel hibátlan autóval vághassanak neki a távnak, de persze még így is érnek minket meglepetések. Ez óhatatlan a maratoni versenyeken, mint ahogyan az is, hogy mindenkinél eljön egy-egy mélypont a sorozatterhelés, a kialvatlanság miatt, ám akkor a többiek a hóna alá nyúlnak és magukkal húzzák. A sivatagban extrémek a körülmények, de mi nagyon szeretjük, hogy folyamatosan improvizálnunk kell. Kíváncsian várjuk, tényleg a Szaharához hasonlít-e a Góbi sivatag, hiszen ott még nem jártunk” – mondta a szervizfőnök Őri Péter, majd kiemelte, vonzó a munkájukban, hogy a versenyek közben gyönyörű tájakon autóznak.
A Silk Way-ralihoz hasonló viadalok előtt három hét alatt pakolják be a fiúk a kamiont, de készülni valójában egész évben készülnek, hiszen a versenyautó folyamatosan mozgásban van, s ők pontosan tudják, melyik alkatrészt, melyik csavart vagy szűrőt melyik dobozban találják. Nem kell keresgélni, álmukból felkeltve is tudják, mi hol van.
S pontosan ez az összeszokottság az, ami miatt Szalay Balázs és Bunkoczi László nyugodtan adja magát a kezükbe, mert biztosak lehetnek abban, az Opel Dakar Team szervizcsapata minden tőle telhetőt megtesz, hogy az autót százszázalékos állapotba hozza a következő reggelre.