Retro hírek
Retro – Ahol a vörös báró révbe ért
Michael Schumacher hosszú F1-es pályafutása alatt igazi rekordhalmozónak számított. Akadt azonban egy olyan csúcsbeállítás, amelyre talán a legbüszkébb lehet. 2002. július 21-én történt.
részletekRetro – A halhatatlan El Maestro
Juan Manuel Fangio személye kapcsán már sokan sokfélét gondoltak. Talán a legkézenfekvőbb jelző: ÖRÖK PÉLDAKÉP. Ő száguldott el legmesszebbre az F1 hőskorában, s a későbbi időkben történhetett bármi, sokáig ő maradt az igazi mérce.
részletekRetro – Az új-zélandi „Medve” nyomában
A királykategóriába számos náció tagjai betették már a lábukat, de kevés nemzet fia ért fel az F1 csúcsára. Az új-zélandiak táborából akadt valaki, aki egyszer azért csak-csak megkoronáztatott.
részletekRetro – James Hunt aranyköpései
1993. június 15-én távozott James Hunt, aki F1-es pályafutása során egy vb-címet, tíz futamgyőzelmet, 23 dobogót és 14 pole-t szerzett. Saját megszólalásain keresztül mutatjuk be, miért vált ikonná az angol világbajnok.
részletekRetro – Hülkenberg Le Mans-t nyer
Pályafutása alatt nem sokszor kapott győzelemre esélyes autót, amikor viszont egyszer lehetőséghez jutott, nem okozott csalódást. Június 14-én délután rajtolt a 2015-ös Le Mans-i 24 órás, melyet Nico Hülkenberg nyert meg.
részletekRetro – Senna pechje Montrealban
Ayrton Senna F1-es karrierje során kevés olyan szezon futott le, amikor majd hét futamot kellett várnia arra, hogy győztes „paripáját” az első rajtkockába repítse. 1992 egy ilyen kivételes szezon volt, bár egyszer csak megtört a jég, na de...
részletekRetro – Lewis Hamilton első F1-es győzelme
15 évvel ezelőtt, 2007. június 10-én rendezték meg a Formula-1 azévi világbajnokságának hatodik versenyét, a Kanadai Nagydíjat, amely minden szempontból a legemlékezetesebb versenyek közé sorolható.
részletekRetro – A bokszutcában ütköztek az esélyesek
2008. június 8-án rendezték meg a Formula-1-es világbajnokság Kanadai Nagydíját. Sokak számára ez a futam az ígéretes lengyel tehetség, Robert Kubica miatt maradt meg.
részletekA monacói alagút incidensei
Sokat használt kifejezés, hogy a Monaco a Formula-1 ékköve, és a legendás pályának is egyik legjellegzetesebb szakasza a Fairmont Hotel alatt húzódó mintegy 350 méter hosszú alagút.
részletekRetro – Az őrült utolsó három monacói kör
Monte-Carlo. Egy nagydíjserleg, amelyre biztosan minden versenyző vágyik. Bő negyven éve ezen a napon viszont úgy tűnt, hogy ezt a futamot senki nem akarja megnyerni.
részletekSpanyol Nagydíj: Egy név, több helyszín
A Spanyol Nagydíj az F1-es naptár egyik kedvelt versenye, amit már 1951 óta megrendeznek. Azonban a jelenlegi pálya mellett még négy másik helyszín is otthonául szolgált a futamoknak az évek során.
részletekRetro – Japán legnagyobb motoros ígérete
Világbajnok lett a 250 köbcentis kategóriában, s a MotoGP-ben is nagy jövőt jósoltak neki, a 2003-as suzukai szezonnyitón azonban halálos balesetet szenvedett a Gresini üdvöskéje, Daijiro Kato.
részletek