DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2025. február 27. csütörtök
11:57

És jött egy piros zászlós megszakítás is. Ez mind előre tervezett, értelemszerűen nemcsak a csapatoknak, hanem az FIA-nak is szüksége van rendszerellenőrzésekre az év elején.

A nap próbarajttal zárul, a kivezető kör után mindenki felállt a rajtrácsra, majd egyesével elindulnak. Mi pedig elköszönünk mára, legalábbis a közvetítéstől, az F1 szekcióban még hozunk híreket a második tesztnap kapcsán!

Az autók a bokszutcában sorakoznak fel, aztán tesztjelleggel megtesznek egy felvezető kört, majd egy próbarajtot a rajtrácsról. Mi pedig mutatjuk a mai sorrendet – Sainz első helyet érő körét az utolsó három órában nem tudták megdönteni:

Piros zászlós teszt három perccel a vége előtt, így a tegnap leggyorsabb Norristól már biztosan nem látunk gyorskört – az a versenyszimuláció azonban előre vetítette, nagyon erős az idei McLaren is.

Eközben a visszajátszáson Antonelli, aki most az 1-es kanyart szélesítette ki – nagyon sokadik alkalommal mért el féktávot ezen a napon az olasz újonc.

Pár gyors kerékcsere az utolsó 10 percben: Norrisra és Doohanre friss gumik kerültek fel, juthat még izgalmas köridő a végére.

A hajrában is kevés javítást látunk, Norrisnak esélye volt rá, de inkább visszajött a bokszba. Hadjar a C4-esen feljön a tizedik helyre – de láthatóan küzd a Racing Bullsszal.

Az utolsó fél órába lépve a Mercedes átlépte a 145 megtett kört, 130 felett van még a Racing Bulls és a Haas. Sainz egymaga 119-et tett meg a délelőtt és délután során.

Még néhány adat az iménti versenyszimulációról, ami még biztatóbb fénybe helyezi a McLaren tempóját: Leclerc visszaesett 1:34-es tartományba azokban a körökben, mikor Norris 1:32-re volt képes. Antonelli 1:33 végi köröket teljesített. Persze üzemanyagszintben és beállításban bőven lehet különbség az autók között.

Norris letolt egy teljes versenyszimulációt, három etappal 20, 18 és 20 körben. A harmadik etapban 1:32-es köröket futott, ami erős teljesítmény.

Eközben Leclerc hasonló szimulációt teljesít, a vége felé jár, ő 1:33-as köridőket fut.

Nagy munka zajlik a Red Bull garázsában. Lawson 86 körig jutott a nap folyamán – nem nagy mennyiség, tekintve, hogy egyedül ő vezetett ma.

Az állás 16 órakor: az elmúlt órában Stroll és Lawson javított, Hadjar elmozdult az utolsó helyről.

Az autók többsége a pályán, Norris pedig lendületben, Bortoleto után Leclerc ellen is bemutatott egy könnyű előzést – egy kicsi, korai siker a Ferrarival szemben.

Bortoleto nem létező íven: a 2-es kanyart vágta le a Stake brazilja.

Norris igyekszik behozni lemaradását, amely a délután kezdetén kiesett, már 47 körnél jár. Bearman pedig, aki végül a padló miatt a vártnál kevesebb időt töltött a bokszban, elérte az 50-t. Az egész nap vezető Sainz 96-nál tart, lassan meglesz számára a 100. Csapatok szintjén a Mercedes már elérte ezt a határt, sőt 113-nál tartanak.

Másfél órával a teszt vége előtt sűrűsödik a forgalom, hét autó van a pályán, de nemrég kilencen is köröztek egyszerre. A Mercedes lassú köröket teljesít, Antonelli hét másodperccel maradt el, Stroll viszont épp megjavította legjobbját, hatodik pozícióba lépett fel.

Felmerült egy teória a hivatalos közvetítés csapatába tartozó Bernie Collins, az Aston Martin korábbi vezető versenystratégája révén: Collins szerint a McLarennek aerodinamikai problémája lehet, talán valami nem működik úgy, ahogyan a csapat elképzelte. A szakértő szerint erre utal a csapat relatív kevés pályán töltött ideje, valamint az, hogy a szokottnál többet teszteltek áramlásmérő festékkel.

Az ég szinte teljesen sötét, már a reflektorok adnak világosságot a pályán. Úgy tűnt a Ferrari mozgásából, hogy Leclerc a C3-as keveréken végre fut egy gyors köridőt, a monacói azonban a kör végén a bokszba jött, hogy végrehajthasson egy próbarajtot.

15 órakor, két órával a tesztnap vége előtt így állunk.

Egy órával ezelőtthöz képest minimális változás történt a listán, az akkor még köridő nélkül álló Stroll feljött a 10. helyre, Norris két pozíciót javított.

Antonelli is produkált egy kis elfékezést a 4-esben, de a pályát minimálisan kiszélesítve folytatta is. Eközben az eső elállt, ahogy a pálya szárad, javulnak a tapadási viszonyok is.

Valtteri Bottas eközben a bokszutcában erősíti jelenlétével a csapatot, talán még a kerékcserébe is besegít. Úgy érezzük, ilyen pillanatokat gyakran látunk majd a szezon folyamán.

Eközben a Haas garázsában állványra tették a VF-25-öt, több szerelő vizsgálja alulnézetből a padló területét. Úgy néz ki, hosszas bokszban állás vár Bearmanre.

A gyorskörre készülő Leclerc valószínűleg túl nagy gázt adott, ezért vesztette el a hátsó tapadást és forgott meg azonnal – a vizes pálya az ő és Doohan incidensében is tevékeny szerepet játszhatott.

Nagy elfékezés Doohantől, mélyen belecsúszott a bukótérbe. Leclerc az utolsó kanyarban forgott meg, rögtön ment is vissza a garázsba.

Perceken belül az eső csillapodása várható: a pálya forgalmasabbá válik ennek megfelelően, Norris is elhagyta a McLaren garázsát, mindössze másodszor a délután során.

Délutáni pangás jellemzi a pályát, négy autó köröz, a Red Bull, az Aston Martin, a Haas és a Racing Bulls – jellemzően a legkeményebb keverékeken, valamennyien a 13. helytől lefelé helyezkednek el, és nem is várható elmozdulás.

Újabb esőjelentés, a Haas rádióján hívták fel Bearman figyelmét szemerkélésre a 3-as szektorban.

Kellemes délutánt minden olvasónknak, aki ebben a formában követi a tesztet – az őrségváltás után máris egy kisebb incidensről számolhatunk be, a leggyorsabb köridő után Sainz az 1-es kanyarban mutatott be egy megforgást.

A Williamsen most már a C4 abroncs tűnt fel, ami azt jelzi, hogy az előzőnél is gyorsabb kör is benne lehetett volna a pakliban.

Most viszont váltás jön nálunk is, a tesztnap utolsó három óráját (remélhetőleg csak annyit, nem lesz újabb áramszünet...) Strommer Benjamin kollégám tolmácsolásában követhetitek végig - tartsatok továbbra is velünk!

Eltelt az első óra a délutánból - így fest az összesített állás:

Norris befejezte a körét, de csak a 14. helyre iratkozott fel, nem nyomta még igazán a brit.

Sainz viszont annál inkább: tovább gyorsult a vezető spanyol, 1:29,348 immár a legjobb idő! Javított Leclerc is, már csak 83 ezred a hátránya volt csapattársával szemben, így feljött harmadiknak Sainz és Hamilton mögé.

Lassan letelik a délutáni első óra, Stroll és Norris nem futott még mért kört - de lehet, hogy ez hamarosan változni fog, a McLaren most ért körbe a kivezető körén.

A jó kör után most egy újabb elfékezés Antonellitől: ezúttal a visszafordítónál eregetett füstöt a Mercedes abroncsa.

Antonelli is megnyomott rendesen egy kört, látszott a Mercedes mozgásán is, hogy most feszegette a határokat az újonc - aki feljött ötödiknek, egyetlen ezreddel Leclerc mögé.

A sorrend tehát: Williams, Ferrari, Mercedes, Ferrari, Mercedes az első ötben.

Doohan javít egy nagyobbat, felzárkózik az ötödik pozícióba - épp alpine-os csapattársát, Gaslyt szorítja ezzel hátrébb.

Leclerc is lépdel előre, már a negyedik helyen áll, 448 ezreddel Sainz mögött - vagyis az eső azért annyira mégsem intenzív. Egyelőre.

És közben egyre erősebbnek tűnik az eső...

De ennél sokkal érdekesebb, hogy a délutánra C3-as közepes gumikra (amelyek majd a nagydíjhétvégén itt a leglágyabbak lesznek) váltó Sainz 1:29,366-os időt repeszt - ezzel 13 ezreddel megelőzi az élen Hamiltont!

Leclerc az első, aki a délután kezdők közül betör a délelőttiek közé: a monacói ötödik időt autózik a Ferrarival, 1,3 másodperccel lassabbat, mint délelőtt Hamilton.

Sainz javított az idején, feljött négy tizedre a délelőttről éllovas Hamilton mögé - és most már a spanyol is C3-as keveréken futotta az idejét.

Közben Antonelli mutatott be egy elfékezést az 1-es kanyar féktávján.

Lassan lendülnek csak bele a csapatok, Leclerc és Bearman jár kint jelenleg csak a pályán, ők is egyelőre csupán kivezető körön.

És közben újra némileg szemerkél az eső a bokszutcában!

Hadjar vissza is jött a bokszba, kijött viszont a pályára Sainz, aki tehát az egyike annak a két pilótának, aki full napot teljesít - így garantált szinte, hogy ő vagy Lawson zárjon majd az egyéni körlista élén a nap végén.

Az egyik debütáns, név szerint Hadjar az, aki elsőként megkezdi a délutáni munkát. Annak ellenére nem rohantak ki a pályára a többiek, hogy az FIA előrejelzése szerint 60 százalék az esély az esőre - ami minimálisan, de már a délelőtti szakaszt is befolyásolta.

Zöldre váltott a bokszutca végi lámpa, indul a délutáni négy óra!

És felhívnánk a figyelmet, hogy a lentebb ismertetett felállás azt is jelenti, hogy ez lesz az első etap, amikor egyszerre láthatjuk a pályán az öt újoncot!

Egy kanyar, tíz festés:

Vissza is tértünk az ebédszünetről, és hamarosan a versenyzők is így tesznek, hiszen itthoni idő szerint 13 órától folytatódik a csütörtöki tesztnap. A Red Bullnál és a Williamsnél nem lesz egyedül pilótaváltás, a többieknél csere történik a délutáni etapra - íme, a mostani felállás:

McLaren: Norris

Ferrari: Leclerc

Red Bull: Lawson

Mercedes: Antonelli

Aston Martin: Stroll

Alpine: Doohan

Haas: Bearman

Racing Bulls: Hadjar

Williams: Sainz

Stake: Bortoleto

Ezzel most már tényleg vége a délelőtti etapnak, jön az ebédszünet - számunkra is itt a szerkesztőségben, de 13 órakor jövünk a folytatással ugyanitt!

Ha valaki kíváncsi az eddigi csütörtöki történésekre, ide kattintva olvasható félidei beszámolónk.

És akkor rajt: Ocon kilőtt a pole-ból, maradt Piastri előtt - Russell viszont a rajtrácson ragadt! Tényleg mindent lepróbálnak, na!

Ocon állt be a pole-ba, Piastri mellé, Russell mögéjük - de megszakították a próbarajtot, jön egy újabb "felvezető kör". Ezt különösképp nem árt tesztelni a tavalyi interlagosi eset óta, amikor Norris fölöslegesen ment el egy extra körre a startmegszakítás után!

Ezzel véget ért a délelőtti szakasz érdemi része: bár próbarajt még lesz, de az eredmények már nem fognak változni, úgyhogy azt mutatjuk is:

És akkor jön is kezdetnek a virtuális biztonsági autós fázis tesztelése.

De ha már megtett körök: Russell elérte a 70-es számot, és Ocon is már 64-nél jár. Rajtuk kívül Hülkenberg jutott még 50 fölé.

És már csak tíz perc van hátra, amiből az utolsó ötöt a korábban említett rendszerellenőrzésekre fogja használni az FIA.

Közben a Red Bull rövid kommünikében magyarázatot adott arra, miért vesztegel a garázsban a mindössze 28 körig jutó Lawson: a motorban érzékeltek víznyomáscsökkenést, ezt vizsgálja jelenleg az istálló.

Tsunoda is dobott egy jobb kört, bejött Alonso mögé hatodiknak - Piastrit sorolták hátrébb mindketten.

Közben történt egy előrelépés: Alonso jött fel ötödiknek az Aston Martinnal. Előtte továbbra is Hamilton, Russell, Sainz és Gasly a sorrend.

Ejtsünk pár szót a Haasról is, amely konstansan a sor végén tanyázik nagy lemaradással, de az amerikaiak teljesen más futástervet teljesítenek a többiekhez képest, az autó mozgásán is érződik, hogy megtankolták a VF-25-öst. Érdemi gyorskört még nem láthattunk Oconéktól.

Az év első ütközése:

Hopp, történt egy kis koccanás: Piastri találta el hátulról finoman Hülkenberget - az ausztrál kicsit reklamált utána. Szerelni is kell kicsit a garázsban a McLarent.

Összehasonlításképp: tavaly Sainz 1:29,9-es idővel zárta leggyorsabbként a bahreini tesztet, a pole-idő pedig 1:29,179 volt Verstappentől - igaz, Leclerc a Q2-ben ennél is gyorsabb volt az időmérőn (1:29,165). Ezt közelítette meg két tizedre az SF-25-össel Hamilton.

Második nekifutásra már összeállt a kör: 1:29,379-re javítja a nap és az egész teszt legjobb idejét Hamilton a Ferrarival! Ezzel kereken fél másodperccel előzi volt mercedeses csapattársát, Russellt.

Lila szektorral indította Hamilton a körét, de a 11-es kanyarnál belehibázott, így elvette a gázt.

A megtett körök számában Russell vezet, az imént átlépte az 50-es határt a Mercedesszel. 40 fölött még Ocon és Hülkenberg, a sor végén Piastri 25-tel.

Eltelt a harmadik óra is, így állunk most:

Piastri először fut érdemi időt, feljön vele az említett kvartett mögé az ötödik helyre.

Russell ideje azt is jelenti amúgy, hogy fél másodpercet gyorsult tavalyhoz képest a Mercedes!

Hamilton öt ezredet tovább javít, ahogy gyorsul Gasly is az Alpine-nal, de marad a negyedik helyen a francia.

Többen is ráhajtanak most a gyorskörökre, és megvannak az első 1:30 alatti körök: előbb Russell töri át a határt, majd Hamilton még őt is megelőzi két tizeddel, így gyorsan visszaáll az élre a Ferrarival 1:29,675-ös idővel! Mindketten C3-as gumin, Sainz a C2-essel harmadik tehát.

Sainz javít, egyetlen századra megközelíti az éllovas Hamiltont a második helyen. És nem győzzük hangsúlyozni, a spanyol a C2-es keményebb gumin érte el ezt az idejét is. Nagyon jól mozog egyelőre Sainz és a Williams párosa!

Az 1-es kanyarban többen is besokallnak, az imént Hamilton is produkált egy elfékezést. Trükkösek még a körülmények, hiába állt el az eső.

Újabb fél óra telt el, a sorrendben nincs változás a néhány poszttal korábbihoz képest, viszont Russell már 42 megtett körnél jár, ezzel messze ő a nap legszorgalmasabbja eddig.

Piastri feljön hetediknek - majd csúnyán elfékezi magát a célegyenes végén, kiszalad a bukótérbe.

Többen követik most már Russell példáját, Hülkenberg és Tsunoda is a pályán, sőt Piastri is, aki még mindig mért kör nélkül állt - eddig a pillanatig, egy öt másodperccel lassabb idővel feliratkozott a McLaren az eredményjelzőre.

És végre újra autó a pályán, méghozzá slick gumikon: Russell jött ki a Mercedesszel.

Letelt a második óra, nem sokat változott az állás az eső miatt, de azért mutatjuk - a megtett körök számával együtt, amiben Russell és Ocon vezet egyelőre ma:

Közben egy érdekes híresztelés még a szerdai napról: a Sky Germany úgy értesült, hogy furcsa balesetet szenvedett a Stake garázsában Nico Hülkenberg, ugyanis amikor a Sauber szerelői dolgoztak az autón, egy "apró szilánk" felrepült, egyenesen a német pilóta szemébe - ezért hamarabb be is fejezte a munkát, majd a két etap közötti sajtótájékoztatót is kihagyta, mert némi orvosi kezelésre volt szüksége. Mindenesetre nem lehetett súlyos a gond, ma reggel már újra autóba ült Hülkenberg.

A Haas Twitter-adminja már élcelődik is a helyzeten: "Hol van mindenki más a pályáról? Elfelejtettétek az intermediate gumikat, mi?" 

Vizuális bizonyíték!

Éééés kijön Ocon a Haasszal - intermediate gumikon! Ez azért nem volt rajta előzetesen a bingókártyánkon! És valóban nedves is azért az aszfalt.

Ahogy a nap elején említettük, csak a Haas és az Aston hozatott esős pályára alkalmas abroncsokat a tesztre. Tudtak valamit!

Persze a garázsban nem feltétlenül lazsálás megy most sem: a Mercedesnél például féket cserélnek a W16-oson.

Ilyenek a körülmények jelenleg Bahreinben, nem csoda, hogy senki nincs a pályán:

Piastri korábbi megingása videón:

A szemerkélés miatt megint kevésbé aktív a mezőny, Hamilton jött csak ki a bokszból, de jelenti is a rádión, hogy eléggé nedves az aszfalt - annak rendje és módja szerint vissza is tér a garázsba a kör végén.

Piastri és Sainz alatt is látványosan megbicsaklott az autó a 11-es kanyarban, mindketten lesodródtak a bukótérbe is - alighanem némileg a szemerkélés is belejátszott ebbe...

Az esőszemerkélés ismét ráerősített, és közben a szerdai leggyorsabb Norris nyilatkozik az F1 TV-nek: "Az autó ugyanolyannak érződik, mint tavaly, ami jó. Sok dolgot próbáltunk ki, ellenőrzünk mindent, így az első napon nem számít, hogy elsők vagy utolsók vagyunk."

Eltelt az első óra, így állunk pillanatnyilag - Piastri még mért kör nélkül, de a McLaren tegnap sem kapkodta el a kezdést:

Az F1 TV-s helyszíni riporter szerint mostanra teljesen elállt a szemerkélés, és érkeznek is erős idők: Sainz előbb a harmadik, majd ebben a pillanatban a második helyre ugrott előre a Williamsszel - méghozzá a C2-es, keményebb keveréken! Hülkenberg közben a hatodik a Stake-kal, másfél másodperc a hátránya.

Hamilton elment még egy gyorskörre, ez most az autó mozgásából is látszott, hogy a határok feszegetéséről (is) szólt már: 1:30,080-ra javít két lila szektor után a brit.

Újabb legjobb idő és helycsere az élen: Hamilton szűk egy tizeddel megjavítja Russell eredményét, 1:30,287-et fut a Ferrarival a C3-as (most közepesnek számító, de az itteni hétvégén majd a leglágyabb keverékként elhozandó) gumin.

Gasly is összerakott egy jobb kört az Alpine-nal: egyetlen századra megközelíti Lawsont, így most a harmadik a francia.

Lawson bejön másodiknak Russell mögé a Red Bull-lal, de nyolc tized a hátránya. A harmadik Hamilton két másodpercre a volt csapattárstól.

Mozgóképes formában az iménti bokszutcai jelenet:

Pályán az Aston Martin is Alonsóval, amit csak azért emelünk ki, mert tegnap messze ők teljesítették a legkevesebb kört: ők 88-ig jutottak, a második legkevésbé szorgalmas istálló, a Stake 114-ig, a csúcstartó Haas pedig 160-ig - ami majdnem kétszer annyi, mint az Astoné.

Russell odapörkölt egy kisebbet: 1:30,379-es köre a teszthét eddigi legjobb ideje, minimálisan megelőzve Norris előző napi eredményét - délelőtti etapban ez nem rossz a Mercedestől!

Jaj, volt egy kicsit neccesebb momentum a bokszkijáratnál: a kihajtó Lawson Red Bulljához került igen közel az egy ideje már ott parkoló, de éppen akkor elinduló Sainz Williamse.

Piastri töri meg a csendet a pályán, de csak egyetlen körre - és közben az FIA jelezte, hogy a délelőtti szakasz utolsó perceiben ők is rendszert és procedúrákat tesztelnek: VSC-fázist, felvezetőköröket és próbarajtot is láthatunk majd.

Bő negyed óra után elcsendesült a pálya, Hamilton, Russell, Hülkenberg, Ocon, Lawson, Tsunoda a kezdeti sorrend.

Vannak ám már köridőink is, csak azért nem beszéltünk eddig róluk, mert semmilyen szinten nem reprezentatívak. Mindenesetre Hamilton 1:33,680-as idővel vezet Russell előtt - összehasonlításképp: Norris 1:30,4-gyel zárta élen a szerdát. Viszont ez azért jelzi, hogy nem vészes a szemerkélés.

Tsunoda autóját szépen kidekorálta aerorácsokkal a Racing Bulls, de ez megszokott a tesztnapok elején.

Szemerkélés ide vagy oda, Hamilton is kijött a pályára - sőt, mostanra mind a tíz csapat megkezdte a munkát.

Piastri is jelenti rádión az esőcseppeket, de a McLarennél nem számítanak erősebb intenzitású csapadékra. Az ausztrál mindenesetre egyből vissza is tért a bokszba.

Gasly és Piastri is csatlakozik hozzájuk. És bizony előbbi sisakrostélyán látszik, hogy szemerkél az eső! Hűvös is van: 13 fok a levegő, mindössze 14 fok (!) az aszfalté...

És ebben a percben elindult a második tesztnap Bahreinben: Hülkenberg és Russell hajtott ki elsőként a pályára.

Készülődnek már a versenyzők, Sainzra például igen hosszú nap vár ma:

Amit még érdemes kiemelni, hogy minden csapat autója roppant megbízhatóan rótta a köröket, de ez el is várható egy szabályrendszer negyedik évében, ahol gyakorlatilag alig voltak változások a technikai előírásokban. És a megbízhatóság a versenyzőkre is igaz: Lawson és Hadjar egy-egy kisebb megforgása volt az egyetlen említhető igazi hiba szerdán.

A szerdai nyitányon egyébként Norris és a McLaren volt a leggyorsabb, és bár ennek még nyilván túl sok jelentősége nincs, a pályán mutatott produkcióval, az autó viselkedésével együtt úgy fest, hogy valóban a favoritok között lesz az MCL39-es. A Red Bull is mintha stabilabb lenne, mint az elődje, a Mercedesnek a szokottnál hűvösebb körülmények is kedvezhetnek, a Ferrari pedig ugyan Helmut Marko szerint csalódás, de jegyezzük meg, hogy Leclerc korábban futotta a gyorskörét a közvetlen riválisainál.

A középcsapatok közül bizonyos pontokon a Williams, máshol az Alpine volt igazán meggyőző a pályaszéli elemzések, pl. a The Race tudósítóinak megfigyelése szerint, de az Aston is ott lehet a boly elejében. A Racing Bulls tűnt a legátlagosabbnak, a Stake a vártaknak megfelelően a leghaloványabbnak, a Haas nyers teljesítményéről pedig nem sok minden derült ki, mivel annyira a megtankolt autóval való körözésre fókuszáltak a csapatnál.

A nap egyik érdekessége lehet, hogy az előrejelzések szerint benne van a pakliban, hogy esni fog az eső: 60 százalék körüli esélyt jósolnak erre a nap későbbi szakaszára. Igen, tegnap is szemerkélt estefelé Bahreinben, de ez most komolyabbnak ígérkezik, ha lehet hinni az időjósoknak.

És akkor itt jegyezzük meg, hogy csak az Aston és a Haas rendelt be magának intermediate és/vagy full esős abroncsokat.

Na de kik is fognak körözni pontosan? Ma már nem mindenki, ugyanis néhány csapat egész napra ülteti be a pilótáját: így tesz a Red Bull Lawsonnal és a Williams Sainzcal. A többieknél munkamegosztás lesz délelőtt-délután viszonylatban, valahol ugyanabban a felállásban, mint tegnap (lásd pl. Ferrari és McLaren), valahol fordítottban (pl. Mercedes). Szóval:

McLaren: Piastri / Norris

Ferrari: Hamilton / Leclerc

Red Bull: Lawson

Mercedes: Russell / Antonelli

Aston Martin: Alonso / Stroll

Alpine: Gasly / Doohan

Haas: Ocon / Bearman

Racing Bulls: Tsunoda / Hadjar

Williams: Sainz

Stake: Hülkenberg / Bortoleto

Ha nem lesz újabb áramszünet, akkor a tervek szerint itthoni idő szerint reggel 8-tól délig, majd délután 13 órától 17 óráig fognak körözni az autók a szahíri pályán.

Köszöntünk ismét mindenkit, jön az újabb, szám szerint a második tesztnap Bahreinből - tartsatok velünk ma is!