Nem tesztelhet többet régi Ferrarival Hamilton
Máris felhasználta Lewis Hamilton és a Ferrari az idei évre bevezetett limit által meghatározott korábbi autós tesztnapjait, így a hétszeres világbajnok már nem körözhet többet a Scuderia 2021 és 2023 közötti versenygépeivel, majd csak a 2025-össel – bővebben ide kattintva.
Ezt a bizonyos 2025-ös Ferrarit pedig a hírek szerint a tervezettnél is korábban láthatjuk majd: a Scuderia már a február 18-i nagy londoni idényindító show után, aznap este közzé tesz majd néhány renderelt fotót az SF-25-ösről.
Hamiltonról beszélt amúgy Toto Wolff, a Mercedes F1-es csapatfőnöke is: úgy érzi, úgy érzi, a pilótának és a csapatnak is a különválás volt a helyes lépés, így mindkét fél felfrissülhet kissé egy új éra kezdetén.
Erről az új éráról pedig a Mercedes vezérversenyzőjévé előlépő George Russell tett említést, aki a pozitívumokat igyekszik látni az előző évek küszködéseiben, és állítja: készen áll arra, hogy harcba szálljon a vb-címért.
Mick Schumacher: Tovább él az F1-es álom
Az Alpine WEC-pilótája, Mick Schumacher elmondta, hogy bár jelenleg az endurance-versenyzésre összpontosít, továbbra is álmodik az F1-es visszatérésről. Schumacher kiemelte a WEC erősödését és a tanulási lehetőségeket, miközben elhagyta a Mercedes tartalékpilótai szerepét, hogy az Alpine fejlesztésére fókuszáljon. Le Mans-t az év csúcspontjának tartja, és reméli, hogy idén jobb eredményt érhet el, miután autója tavaly korán kiesett.
A pilóta apjáról, a hétszeres világbajnok Michael Schumacherről korábbi ferraris főnöke, Jean Todt nyilatkozott: „Rendszeresen meglátogatom őt és a családját, méghozzá mindig nagy szeretettel. A kötelékünk túlmutat az egykori munkakapcsolaton. Ez már az életem része, egy olyan életé, amely ma már messze túlmutat a Formula-1-en.”
Sainz különlegessége az újoncok
Két extra tartalmat is ajánlunk a figyelmetekbe. Egyfelől FormulaPlusz rovatunkban arról írtunk, hogy Carlos Sainz mindössze a harmadik olyan versenyző lesz az F1-ben, aki a történelmileg három legsikeresebb klasszikus csapatnál, azaz a Ferrarinál, a McLarennél és a Williamsnél is megfordul – bővebben itt.
Másfelől megérkezett a Formula Podcast friss adása, amelyben az idei öt újoncról beszélgettünk. Mennyire állhatnak készen? Mennyire lesznek döntő fontosságúak a körülmények a csapataiknál? Kérdések, válaszok, háttérinformációk és kulisszatitkok az ötösfogatról:
MotoGP: Alex Marquez az élen, top 3-ban a Yamaha
Harmadik, egyben utolsó napjához ért a MotoGP sepangi tesztje, ahol a Gresini spanyolja a régebbi Ducatival múlta felül a gyári márkatársat, ráadásul a hosszabb etapja is erős volt, miközben Quartararo beékelődött a bolognaiak versenyzői közé – részletek és eredmények ide kattintva, ha pedig további MotoGP-s hírekre és tartalmakra vágysz és nem akarsz semmiről lemaradni, csatlakozz a Formula MotoGP Facebook-csoportunkhoz!