WEC:
Nem múlt el izgalmak nélkül a pénteki nap sem. A délután folyamán ugyanis az Endurance-világbajnokság második állomásának betétprogramján egy ijesztő eset történt, ahol csak a szerencsének köszönhető, hogy senki sem sérült meg. A Carrera Sprint Cup sorozat szabadedzésén ugyanis Alexandre Areia autója a célegyenes utáni 2-es kanyarban szaladt ki a pályáról, s a kerítést is átszakítva a lelátón landolt. A részletekért és a megdöbbentő felvételekért ide kell kattintani.
F1:
Vélhetően a jövőben megnövelik azt a belépési díjat a Formula-1-ben, amit az újonnan érkező alakulatoknak kell kifizetniük. Erről Stefano Domenicali ejtett el néhány szót. Az F1 vezérigazgatója egyértelmű utalást tett arra, hogy a korábban megállapított 200 millió dollár már nincs összhangban a sport értékével.
Csalódottnak érzi magát amiatt Guanyu Zhou, hogy nem állhat rajthoz hazai közönsége előtt. Az Alfa Romeo pilótája szerint már akkor előre látható volt, hogy elmarad a Kínai Nagydíj, amikor kiderült, áprilisra tervezik a futamot. Zhou ugyanakkor nem aggódik a jövő miatt, mivel véleménye szerint a visszatéréskor biztosan az összes jegy elkel majd.
Miután a pilóták panaszkodtak, Melbourne-ben már húsz centit szélesítettek a rajtkockákon, valamint egy segédvonalat is felfestettek, de Esteban Ocon szerint még így sem fogják tudni elkerülni a büntetéseket amiatt, hogy esetlegesen rosszul foglalják el pozíciójukat. Minden további erről a témáról itt.
Az F1 Nation podcast vendége volt Damon Hill, aki egészen érdekes véleményt fogalmazott meg két témában is. Egy ízben azt fejtette ki, hogy szerinte Max Verstappennek már most vissza kellene vonulnia, ha nem versenyez örömmel, Lance Strollal kapcsolatban pedig arról beszélt, hogy a kanadai akár Fernando Alonso pályafutását is lerövidítheti, ha fölé tudna kerekedni.
Miután a Ferrari csapatfőnöke arról beszélt, hogy a Red Bull túl kicsi büntetést kapott a költséglimit túllépése miatt, a Red Bull csapatvezetője reagált kollégája véleményére. Christian Horner szerint mindenkinek megvan a véleménye, a 10%-os büntetés súlyosságának megítélését pedig korainak tartja. A részletek itt olvashatók.
Szintén szót ejtett a Red Bull istállójának domináns teljesítményéről Stefano Domenicali, aki úgy látja, emiatt nem veszít nézőket a sportág, mivel a jelenlegi fölényük nincsen hatással az újonnan csatlakozó szurkolókra.
IndyCar:
Fantasztikus festésekkel áll majd rajhoz májusban az Arrow McLaren csapata. Az Indy 500 alkalmával azon három történelmi sikerükre utalnak majd vissza, amelyekkel annak idején megcsinálták a Tripla Koronát, vagyis megnyerték az F1-es Monacói Nagydíjat, a Le Mans-i 24 órást, továbbá Indianapolisban is diadalmaskodtak.
NASCAR:
Bár még nem épült fel teljesen, így az indulása sem teljesen biztos, megpróbálkozik a versenyzéssel Chase Elliott. A 2020-as bajnok még március elején szenvedett snowboardos balesetet, ami után kiderült, hogy műteni kellett, mivel bal lábában eltörött a sípcsontja. A Hendrick Motorsports pilótája most mindenkit beavatott a részletekbe, valamint azt is elárulta, esze ágában sincs felhagyni az extrém sportokkal.
MotoGP:
Felfüggesztették Marc Marquez dupla hosszúkörös büntetését. A szankció esetében először az Argentin Nagydíjat jelölték meg, később ezt sérülése miatt módosították úgy, hogy a spanyolnak majd a következő versenyén kell letöltenie a büntetését. Ez ellen fellebbezett a csapata, így a MotoGP Fellebbviteli Bírósága elé küldték az ügyet, majd ezt követően jött a már említett döntés. Érdemes elolvasni, merre halad ez a különös történet.
Szintén érdekes az a sztori, ami a Yamaha gárdájánál kezd kibontakozni. Elég jó esély mutatkozik arra ugyanis, hogy a csapatnál lecserélik a jövőben Franco Morbidellit, helyére pedig a Superbike-ban két éve vb-t nyerő Toprak Razgatlioglu érkezhetne. Minderről a Yamaha-főnök Lin Jarvis árult el néhány fontos részletet.