Kis túlzással mindennel küszködött a vasárnapi Kínai Nagydíj során Liam Lawson, ez derül ki a Red Bull Racing Formula-1-es versenyzőjének csapatrádiózásából. Elmondása szerint egyetlen körig volt jó csupán az RB21-es egyensúlya.
Minden korábbit alulmúlóan kezdődött Lawson karrierje az energiaitalosok nagycsapatánál, Sanghajban mindkét időmérőn a legutolsó helyen végzett, amiből a vasárnapi futamon is csupán egy 12. helyezést tudott kihozni – három kizárást követően.
Szemmel is látható volt, hogy a pilóta – akivel kapcsolatban máris felmerült, hogy a Red Bull lecserélheti a Japán Nagydíjtól Yuki Tsunodára – küzd az autóval, de a csapatrádiós kommunikációból még inkább kiderül, mennyire szenvedett az egész verseny során Lawson. A RaceFans.net és a Motorsport.com szaklapok gyűjtötték össze a legárulkodóbb üzeneteket:
12. kör: „Csak küszködök a huplikkal kanyarbejáraton, és a hátsóval a kijáraton.”
15. kör: „Haver, nincs tapadásom ahhoz, hogy harcoljak” – üzente mérnökének, Richard Woodnak, amikor Lewis Hamilton előzését próbálta volna megakadályozni.
23. kör: „Nyomom kicsit az elsőket, aztán a kijárat vége felé vannak megcsúszások. Az alacsony tempójú kijáratokon nagyon rossz a kigyorsítási tapadás is.”
27. kör: „Rettenetesen szenvedek az elejével.”
34. kör: „Az elsők kezdenek nagyon elfogyni, de őszintén, a kijáratokon szörnyen gyenge a hátulja” – jelentette mindössze három körrel a második kerékcseréje után.
38. kör: „Nincs egyensúlya az autónak, abszolút semmi.”
49. kör: „Az elsők teljesen elszálltak.”
54. kör: „Egyáltalán nem tudom befordítani az autót.”
Leintés után: „Haver, egyetlen körig volt jó az egyensúly, aztán már nem volt eleje, és nem tudtam gázra lépni.”