Yuki Tsunoda szerint a fő különbség a Racing Bulls és a Red Bull Formula-1-es autói között, hogy utóbbiak sokkal szűkebb működési tartománnyal rendelkeznek, és nehezebb abban tartani a versenygépet a nagycsapatnál.
A második Red Bull-os versenyét már erősebben zárta a Liam Lawsont mindössze két nagydíj után leváltó Tsunoda, aki Bahreinben az időmérőn bejutott a Q3-ba, majd a futamon kilencedik lett, azaz két pontot is szerzett.
A biztató produkció ellenére a pilóta úgy érzi, még nem teljesen érzett rá mindenre az RB21-essel – a futam után a sajtónak nyilatkozva azt is felvázolta, mi a fő különbség a Racing Bulls autójához képest:
„Nem ugyanolyan. A VCARB-nál sokkal szélesebb az a tartomány, amelyben működik az autó. Szóval szinte bármit csinálsz, az az autó elég jól tud működni bármilyen egyensúly mellett. A Red Bullnak egy egyedi beállítása van, és igazán nehéz megtalálni velük és a gumikkal azt a szűk tartományt.”
„Ez számomra elég nagy különbség, mert sosem gondolkodtam azon, hogyan kell előkészíteni és beállítani a dolgokat, szóval ez a legnehezebb része a tanulásnak” – idézi Tsunodát a RacingNews365.com.
A japán hangsúlyozta, hogy úgy érzi, már most is eléggé magabiztos az autóban, csak a fentiekre kell még jobban ráérezni: „Ezek a tapasztalattal majd jönni fognak. Lépésről lépésre kell haladnom. Minden hétvégén kipróbálok valami mást: néha ez jól működik, máskor rosszul. De szerintem ez a hullámzó fázis normális nálam, egyszerűen csak időbe telik, hogy rátaláljunk a ritmusra.”
Horner dicséri Tsunodát
Eközben a Red Bull Racing F1-es csapatfőnöke, Christian Horner elégedett volt Tsunodával: „Szerintem Yuki elég erős hétvégét futott: a top 10-be kvalifikált, a pontszerzők között végzett, elég jól vezetett. Csak 12 vagy 14 msodperccel a csapattársa mögött ért célba, szóval szerintem Yuki versenye egészen elfogadható volt.”
Horner nem is csak Tsunoda tempóját dicsérte, hanem azt is, hogy bár nincs tapasztalata a 2023-as vagy 2024 év eleji, még remekül működő autókról, így is hasznosak a visszajelzései: „A megjegyzései nagyjából összhangban vannak Max érzéseivel, ugyanazokon a területeken érez korlátokat, ahol Max is úgy érzi, hogy az autónak javulnia kell.”