Nemrég vált hivatalossá, hogy Nicholas Latifi a szezon végén távozik a Williamstől, ahol három évet töltött el. Alexander Albon hosszabbítását már korábban bejelentették, az viszont még nem dőlt el, ki veszi át a kanadai helyét. Logikus választás lenne a Monzában Albon helyére beugró Nyck de Vries, ő azonban a híresztelések szerint az AlphaTaurinál fog kikötni – a megállapodást elvileg már a héten bejelenthetik –, és Jost Capito Williams-főnök is tisztában van vele, hogy nagy az érdeklődés a holland iránt.
Capito a Szingapúri Nagydíjon azt is elmondta, hogy egyáltalán nem sietnek a döntéssel, sőt: „A legvalószínűbb, hogy a szezon után fogunk dönteni. Szerintem Abu Dhabi után egy vagy két héttel történhet meg. Az egész piac mozgásban van, valami napról napra változik. Nem akarunk nyomást helyezni magunkra. De ez nem azt jelenti, hogy ne dönthetnénk korábban, ha akarunk.”
Az a tény, hogy vélhetően megvárják a szezonzárót, egyértelműen arra utal, hogy a Formula-2-ben pallérozódó Logan Sargeant a kiszemeltjük: az esetében ugyanis csak az F2-es évadfinálén dől el, hogy az év végi helyezése alapján összegyűjti-e a száguldó cirkuszban való szerepléshez szükséges szuperlicenszpontokat.
Lehetőségként felmerülhet azonban még Mick Schumacher neve is, akinek a hírek szerint egyre kisebb az esélye arra, hogy maradjon a Haasnál – igaz, egyes értesülések szerint épp most kezdődtek meg az egyeztetések a felek között. Capito viszont abszolút opcióként tekint a németre, akinek szerinte meg kellett adni az esélyt, hogy egy harmadik szezonban is bizonyítson az F1-ben:
„Mick megérdemli, hogy a Formula-1-ben maradjon. Meglátjuk, hogy ez megtörténik-e, de egyértelműen opció számunkra. Egy Schumacher egy Williams egyértelműen vonzóan hangzik. Fejlődhet még és igazán jó versenyzővé válhat a Formula-1-ben. A második évében jár – ha megnézzük George Russellt, ő is követett el hibákat a második idényében a Williamsnél, és ennek ellenére fejlődött. Az F1 rendkívül összetett, s a lépés a Formula-2-höz képest hatalmas, mert annyira összetettek és technikailag kihívást jelentők az autók. Ezt meg kell tanulni, adni kell a pilótának két évet, hogy eljusson oda és megmutassa, mire képes egy harmadik szezonban.”