Az eddigi szezonközi fejlesztések közül egyértelműen az Aston Martin Spanyol Nagydíjon bevetett csomagja kapta eddig a legnagyobb figyelmet, hiszen a gyakorlatilag B autónak számító koncepció jelentősen eltért az előzőtől és nagy mértékben hasonlított a Red Bulléra – emiatt még az FIA is vizsgálódott, de végül szabályosnak minősítették az AMR22-es második változatát.
Azt egyelőre nem tudni, hogy ennyire látványos is lesz-e, mint a barcelonai, mindenesetre Mike Krack csapatfőnök egyértelmű utalást tett rá, hogy a jövő hétvégi Formula-1-es Brit Nagydíjon újfent jelentős újításokkal fognak érkezni:
„Folyamatosan hozunk fejlesztéseket, de a nagyobbakat kicsit másképp kezeljük. Silverstone-ra újabb jelentős fejlesztéssel készülünk” – idézi szavait a The Race szaklap. „De úgy gondolom, ezzel a legtöbb csapat így lesz, úgyhogy az a döntő, ki mennyi mindent hoz és azok mennyire lesznek hatékonyak. De eléggé magabiztosak vagyunk, szép lépést tettünk előre, és a következő is jó lesz. Úgyhogy a célunk az, hogy megelőzzük a középmezőnyt és így a pontszerzők közül indulhassunk.”
Krack szerint egyébként nincs is nagy javulásra szükségük ahhoz, hogy ez utóbbi célkitűzést meg tudják valósítani: „Nem kell nagy előrelépés ahhoz, hogy sok pozíciót javíts. A múltban ez másképp volt, amikor nagyon hátul szerepeltél és jelentősek voltak a különbségek az autók között. De Bakuban például azt hiszem, négy tized volt az ötödik és a tizenötödik helyezett között a harmadik szabadedzésen. Ha sikerül ennek a csoportnak az élére kerülni, sokkal-sokkal több pontot szerezhetsz, mint ha hiányzik az a két-három tized.”
Az említett fejlesztések ellenére az Aston-főnök hangsúlyozta: két lábbal a földön kell maradniuk, mert pályafüggő is lehet, hogy mennyire működik az autójuk, márpedig Silverstone sok szempontból hasonlít Barcelonára, ahol pont nélkül maradtak – az utóbbi néhány verseny közül egyedüliként. Az Aston Martin egyébként a gyenge idénykezdet után már a nyolcadik helyre kapaszkodott fel a konstruktőri vb-tabellán.